Gå til innhold

hvordan få leiligheten ren....

Anbefalte innlegg

ta deg en hel dag borte i fra leiligheten og kom ikke hjem før sent på kvelde.

la sambo være hjemme alene uten noen andre avtaler.

resultatet er en ryddig og ren leilighet....

tror dette er noe jeg må gjøre oftere... når jeg ikke er hjemme og han kjeder seg så tar jo han stor rengjøring... er veldig deilig å komme hjem til ren leilighet...

takk til min snille gode sambo :-) (han har fått mange kyss siden jeg kom hjem)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6463950-hvordan-f%C3%A5-leiligheten-ren/
Del på andre sider

Fortsetter under...

er jeg borte en hel dag så er det bare rotete når jeg kommer hjem... han vet ikke hva det er og rydde opp etter seg tror jeg... hmmmmmhan regner med at siden jeg går hjemme hele tiden så er det jeg som skal rydde og vaske... mannfolk altså

her er det omvendt.... hvis jeg forlater leiligheta i en rotete tilstand,sammen med min sambo..så kan jeg nesten LOVE at rotet har fordobblet seg på den tiden jeg var borte.

samtidig med at jeg må sende lete mannskapet inn for å finne min sambo.

er egentlig litt glad for at han ikke rydder.... han gjorde det en gang jeg var ute å reiste...

kom hjem,, til en helt REN og "tom" leilighet..... med ordet "tom",så mener jeg at mine lysestaker,pynteting,bøker,sko +++ alt var borte....

alt som sto i stua var sofan,bordet,tv,teppet.........

det viste seg at han hadde samlet inn alt sammen i en skittentøyskurv(med klær i) å presset alt inn i et skap....

menn..... jeg vet godt han kan vaske...... men jeg foretrekker å gjøre det selv.. hehe

Den metoden hadde aldri fungert hos oss.....han er med å vasker altså....men aldri på eget initiativ ..... synd, men slik er det bare....han var egenlig flinkere før....nå skjer lite uten at jeg må be han om det....maser og maser jeg...

Eller........lei inn en hyggelig person med mer sans for ryddig og renslighet enn deg selv,som alfabetiserer krydderert og parrer sokkene dine, legg frem x-antallnoen hundrelapper, la vedkommende være aleine x-antall timer.

Det blir julaften hver gang du kommer hjem, jeg garanterer:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...