Gå til innhold

Gravid ?! så tidlig?!

Anbefalte innlegg

Ferdig med mens 18 sept. har sinnsykt mye luft i magen, trøtt og slapp hele tiden, og i morges var jeg ganske kvalm.. sånn spykvalm, men så gikk det fort over.. men slappheten og trøttheten er der...hadde vondt nederst i magen på søndag kveld.. nå har jeg hatt sex hver dag siden siste mens dag da.. når kan man forvente symptomer??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6463805-gravid-s%C3%A5-tidlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 dager siden du var ferdig med mens?...For å ha sympt på graviditet nå så må du ha hatt el RETT etter mensen da....en dag etter ca..og så en uke før egget har festa seg..og enda så er d for tidlig med sympt...

Er det ikke eggeløsningen du kjenner?

Aner ikke hva jeg har jeg.. kan godt være det er EL.. :) bare lurte, for jeg har aldri opplevd sånn som dette før :) og vil ikke spørre venninnene mine heller, for de trenger ikke vite alt :P

har ikke tatt noen EL tester enda. får vel gjøre det i morgen kanskje.. :) takk for svar ihvertfall

Annonse

sluttet på piller for 16 dager siden så vet ikke om jeg har 28 dagers syklus. jeg er vel bare altfor utålmodig.. vil at alt skal skje NÅ! hehe..

jaja.. det ordner seg nok.. får vel mer peiling på diverse ting angående mens, og alt som hører med, med tiden.. er flittig leser av innleggene her inne, så nå kan jeg mer enn jeg kunne da jeg "begynte" her ihvertfall :)

åååå..du har nettop sluttet med pillene???

det forklarer en del ja.....MANGE inkluderrt meg fikk slike smerter når de sluttet på pillen...kroppen føler seg mørbanket....og sliter iogmed at den ikke får hormonene du har gitt den så lenge....

Dette er helt normalt....ikke sikkert d er el du kjenner med andre ord:)

men ta en el test du..så vet du d sikkert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...