Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hm.. Spotting har jeg aldri hatt.. Heldigvis.. Har vært jævlig kvalm siden fredag. Men det har nok noe med å gjøre at jeg har gruet meg skikkelig til teori og oppkjøring på sykebilen.. Har nok grunnen til kvalmen der ja;) Så får vi se når vi går over i ny pp.. Men nekter å bli uke 40 jente.. Hehe

Hehe.. Ja, på Helse og sosial bruker du to år på å ta den lappen.. Jeg har brukt 16 dager.... Heh.. Det er jævla vanskelig ja.. du skal helst tenke MINST 4-5 sek før deg og se laaaaang frem..

Nekter å gå over til uke 40.. Blitt så godt kjent med UKE 39 jentene..

slenger meg med her jeg....Skulle vell egentlig hatt ikm i forrigie uke,menne...ser ikke sånn ut da!!Har litt variable sykluser så det er ikke like enkelt å finne ut når ikm er!!

har hatt en del mens symptomer da..Stikking i magen,mye hodepine,men ellers så er det ingeting som skjer!Tror egentlig ikke det blir noen spire denne pp heller....Hakke feelingen xD

klemz<3

Annonse

Så du er kvalm enda du? Jeg er ikke kvalm i kveld, men har kjent murringer i underlivet. Så da er vel TR på vei da. Vanskelig å kjenne forskjell på menssymptomer og graviditetssymptomer. De er jo så like!

Krysser fingrene for deg og alle de andre i 39-gjengen.

Hehe.. Jeg har aldri vært gravid før, så jeg aner ikke hvordan det "skal" kjennes heller.. Er kvalm nå også, men har vært våken siden halv fem, så det kan nok ha noe med saken å gjøre.. Akkurat når det gjelder dette er jeg pessimist til det kommer en positiv test :D

Klemmer deles ut i fleng....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...