Gå til innhold

Ufrivillig fjerting...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som er "plaget" av det?

Selv hender det at jeg våkner om natten eller tidlig morgen av at jeg fiser..*flaut*

Tror jeg vil være anonym nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er det flaut? :)

Kanskje litt verre å fise på dagtid når det er fremmede tilstede. Kjæresten din må bare finne seg i sånt spør du meg. Jeg bruker ihvertfall å fise så det braker noen ganger, lufta må jo ut..

Så nei, jeg er ikke plaget av det, skylder på graviditetshormonene og legger folkeskikken litt på hylla jeg... ;)

Skrevet

Det er vel ikke noe å være flau over når du sover. Vel når du er hjemme så må det vel være litt lov, spes. nå som du er gravid. Jeg har ihvertfall vært mye mer plaget med luft nå som jeg er gravid enn ellers... det må gutta bare tåle altså, de fjerter da de å!

Skrevet

Syns det er litt blaut jeg...fisser jo så høyt at jeg selv våkner, ligger og håper på at gubben ikke hørte det..

BRAAAAAAAAAAAAAK!!!!!

Skrevet

Jeg sliter om dagen med det. Ikke artig. Later som ingenting jeg. Ingen har kommentert det.

Skrevet

ikke rart at man fiser om natten, da er jo musklene avslappet og fjerten kommer lettere ut. Det er vel verre å slippe et "brak" om dagen blant "fremmede" folk. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...