Gå til innhold

Til dere som er ca i uke 13

*mammaen til benjamin og kasp*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor store er magene deres nå? Var inne på en side hvor jeg syntes de hadde veldig store mager i uke 13. Jeg er andregangs fødende og har ikke mage i det hele tatt enda, det er nesten så jeg ble litt bekymra. Har dere sånn ordentlig gravid mage nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 13+5 i dag, og jeg er rett og slett ganske stor! Ikke sånn fin gravid mage, bare blubbete. Trodde ikke det skulle vises enda (er førstegangs) men jeg lurer ingen! Passer ikke de vanlige buksene mine lenger.

Har også sett bilder av mager i uke 13 som er STORE, men også noen som er helt flate. Det meste er vel normalt!

Skrevet

Hei *mammaen til benjamin*

Jeg er i uke 13 nå og har ikke mage nesten.

Jeg er også andregangsfødene.

Magen kommer nok snart skal du se,jeg er ikke bekymret for det og det skal ikke du heller være synes jeg!

Lykke til da!

Skrevet

Tusen takk for trøstende ord! ;)

Skrevet

Bare hyggelig vettu!!!!!

Skrevet

hei

jeg er andre gangsfødende og har ganske stor og rund mage. det hadde jeg med jenta mi også....alle ser at jeg er gravid. Jeg tror det meste er normalt. Jeg har også begynt å kjenne bebyen, små små bitte små spark nå og da =) kjempe morsomt. Med Sara kjente jeg bebien i uke 15. Nå er jeg hmm 12+3

Skrevet

Hei hei!

Jeg er nå som klokka har passert 24, 12+5 på vei, og har ikke noe særlig mer mage enn det jeg hadde før jeg ble gravid;( Jeg har ikke sagt annet de siste dagene enn at "jeg vil ha mage"... Men den kommer vel tidsnok, hihi... Jeg har enda ikke kjent små spark, men venter i spenning!! Godt og se at det er ymse ute og går når det gjelder utviklingen hos de forskjellige. Det er en fin trøst når man er kommet til det punktet hvor man lurer på om det virkelig er noe der inne!! Gleder meg stort til UL 2/11, det er vel først da at det blir virkelig. (viss ikke jeg kjenner små spark før den tid da:))

*klemmer*

Skrevet

Det var uka fra 13+0 til 14+0 at magen kom for min del. Men kjempestor er den jo ikke (14+2 i dag) bare en fin liten kul. Kan enda gå med et par av de vanlige buksene mine.

Skrevet

Jag ær 13+2, førstagångsfødande. Jag har inte fått mage æn. Jag går i mina vanliga byxor.

Skrevet

Æ e førstegangsfødende, har litt mage fra før, men kan ikkje sei æ syns den e bidd så mykje større. E mellom 12+4 - 13+4, e ikkje heilt sekker.

Skrevet

Heia...

Jeg er i uke 15 , og er 3 gangsfødende.. Har ikke begynt å få magen enda heller...

Så det kommer vel an på hvordan vi bærer det, og kanskje på hvordan magemusklene er tfra før, det virker jo som det er først og fremst muskelene som blir slappere pga hormonene så tidlig i svangerskapet, selve babyen er jo så liten ennå.......

Magen kommer nok tidsnok skal du se ;)

Lykke til videre :))

Skrevet

hei! jeg er også andregangsfødene uten noe særlig mage ennå. jeg er 13+2, og ingen bortsett fra familie vet at jeg er gravid. så ingen på jobben kan se noe på meg. jeg har begynt å bytte ut buksene mine, da magen har blitt litt mer ømfintlig, den liker ikke stramme dongribukser lenger. jeg har lagt på meg noen kilo, men de tror jeg er godt spredd rundt omkring på kroppen, slik at ingen legger heller merke til det.

Skrevet

Hei! Jeg er andregangsfødende, og jeg har ikke fått særlig mage. Men så har jeg bra med mage fra før også da. Tar nok ei stund før det synes ordentlig på meg. Er 12+1 idag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...