Gå til innhold

Hvor lenge har dere gått på sprøyter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på min 15.dag og kjenner at nå vil eg snart ha ein ende på de...:)

Uttakk har blitt utsatt 2 ganger og kroppen e oppblåst av heile hormonene, og det e greit det, litt ska me tåle, og tåle det vil eg sei me gjør!!!:) Men er det noen andre som har opplevd dette?? Alltid kjent min egen kropp så godt, men nå..... Har ikkje snøring!!!!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei - jeg har gått på Menopur:

1. forsøk = 12 dager med sprøyter

2. forsøk = 11 dager med sprøyter

Hva er deres diagnose? Vet at noen trenger med stimulering enn andre, men du kommer i mål til slutt.

Lykke til!

:-)

Skrevet

Hei hei:)

Trodde jeg også skulle gå 10-12 dager, men har tydligvis noen egg som ikkje har tenkt å modnes i rakett fart...:) Han har nedsatt kvalitet så hadde vel ikke sett dette komme, men reagerer dårlig på hormonene.

Dette er jo 1 forsøk, så det er jo ikke så lett å vite for dem hvilken dose som er rett, så jeg har gått på 125 i 4 dager, 150 i 6 dager og 225 i 5 dager:) Joda, kjenne virkningen bare ikke der den mest trengs!!:)

I morgen er det ny ul, så håpe såååå sinnsykt at de har vokst litt til da!!!!

Snakke om frustrasjoner som krype opp rava og bite deg i nasen, dette her er litt av ein karusell!!!

Har lest litt om deg her inne og vil bare ønske deg lykke til videre:)

Blir solskinn den dagen med e gravide, så glemme disse mørke triste dager og plutselig er alt verdt det, alt med har ledd, grene og forbant..:)

Takk for svar:)

Skrevet

Jeg har også gått 11-12 dager de to gangene.

Er jo ikke så lett å finne rett dosering den første gangen. Hvis det blir en neste gang (vi får jo håpe det klaffer denne gang, men i tilfelle) kan det jo hende at du starter med en høyere dosering, og da får du kanskje færre dager.. Ikke så lett for legen å vite når man ikke har vært gjennom det før.

Jeg fikk i alle fall høyere dose andre gang, og dermed flere store eggposer.

Skrevet

Får håpe du slipper en andre gang da i allefall ;-)

Hvordan går det?

Jeg gikk i ca 11 dager.7 dager med 225 ie og økte til 300 de siste 4.

Eggene gjorde seg kostbare :-)

Neste gang begynner vi nok med høyere dose sa legen.

Ja.. kroppen blir ekstremt oppblåst.. og hjernen også føles det som.. ble helt tåkete og irritabel!! ha ha ha.. :-)

Håper det går bra med deg. Klem!

Skrevet

Hei hei:) Deilig å høre at andre og føle seg litt lettere omtåket!!! Surre rundt i min egen verden te tider:) Men men fine verden det!! tihi

Nå va eg på ul igjen i går og skal fortsette med 225 til i morgen, så tar de de ut på mandag det som er å ta ut.. Håpe der e mer enn den ene som var på 19 i går:) Men 18 dager på puregon merkes på kroppen!! Sko me ikkje lykkes, fyfy tanke, men an surre jo rundt her, så blir det nok ein del høyere dose.

Så itte alle disse opp&ner turene så må der skinne ett blått kryss te oss alle snart!!:) Ønske deg lykke te, og kjekt å lese at du ser fremover, har selv mistet i ma så vet kor tøft det kan vera og reise seg opp å se frem, men ikke så mye annet å gjør, og ein erfaring rikere blie med på den harde måten..

Ønsker dere lykke til:)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...