nettemora Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Vet ikke hva du/dere trenger å vite jeg. Så spør hvis dere lurer på mer. Er 24 år, født i løven hvis det teller. Har termin 4 januar, ultralyden sier jente. Er alt bra? Når tror dere hun, hvis det er en hun blir født? Hvor mange barn kommer jeg til å få, og kjønn...?
nettemora Skrevet 26. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 26. september 2006 Så at mange hadde skrevet fødsels dato, så da er vel det sikkert til hjelp. Jeg er født 090882 og sambo 261169 Mitt første barn, han har ei jenta fra før født 250398
nettemora Skrevet 26. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2006 Dytter litt på denne jeg, å håper noen har tid og energi til å ta en titt. Hadde vært godt å høre hva andre tror om hvordan babyen har det, skjedd litt mye i det siste og hatt en del komplikasjoner. Skal til lege i morgen altså
nettemora Skrevet 28. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2006 Prøver å dytte bitte litt til
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 1. oktober 2006 #8 Skrevet 1. oktober 2006 Hei nettemora! Velger bevisst å ikke se på helse hos noen her, da det er alvorlig og veldig personlig.. Dermed velger jeg å ikke se nærmere på babyens helse. Håper det er greit! Men...jeg får opp to barn tilsammen hos deg. Her er en liten gutt også, ikke så lenge etter denne bebissen som kommer nå! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå