Gå til innhold

flere med termin 17 desember??

tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har oxo termin 17.desember!

Helt enig i at det er lenge igjen... Av og til får jeg det for meg at det er ååååår og dag til den store dagen, men i ett annet øyeblikk aner jeg ikke hvordan jeg skal bli ferdig med alt som skal ordnes og shoppes til termin/jul!

jeg oxo... er liksom litt redd for at jeg ikke skal rekke og kjøpe julegaver til alle sammen hehe... men men .. har kjøpt inn alt til lille gutt da. seng og alt han trenger:) så går bare og kikker på det og venter.....har du fått stor mage??

Heia!

Her er det også termin 17.desember! : )

Det føles lenge til nå, men kan av og til ikke skjønne at magen skal bli større! Men så synes jeg september bare har fløyet av sted, så det spørs om ikke de neste ukene bare forsvinner også!

Julegaver har jeg ikke begynt å tenke på enda, det får bli når andre delprosjekter er gjort unna, sammen med innkjøp til babyen. Føler vi ligger litt på etterskudd med det i forhold til mange andre her inne : )

Annonse

jeg har også termin den 17 desember, men håper jenta vår kan komme ut nærmere min menstermin som er den 6 desember... selvom jeg ikke har helt troen på det... syntes tiden flyr om dagen jeg... plutselelig går vi uti permisjon...

Jeg har også termin 17. desember, men håper faktisk at hun kan komme ett par uker før tiden... :-) Når det gjelder innkjøp av ting til babyen så er det ikke bare du som føler at dere ligger etter, Hermelina. Vi har kjøpt litt klær, stellebord og bestilt vogn, men utenom det har vi ikke kjøpt noe mer. Har fremdeles en del uker igjen så det skal nok være i hus når hun kommer :-)

Noen av dere som skal føde på Ullevål?

Hei desemberbebis.

Jeg har også UL termin 17 des, men menstermin 7 des. Skal vi følge hverandre? Har ei fra før, som kom en dag etter menstermin, men da var UL termin mer samstemt.(

Men skjønner liksom ikke helt hvordan det kan være nesten 14 dgr forskjell på egen og UL termin. Jordmor forklarte det med at egget kunne blitt befruktet da jeg trodde, men at det ikke begynte celledelingen før det hadde festet seg i livmorveggen. Dette var ihvertfall en forklaring ho hadde fått fra en lege når ho hadde spurt hvordan det kunne bli opp til 3 ukers forskjell mellom menstermin og UL termin )

Ser du dette svaret, så hadde det vært moro å fulgt hverandre? :o)

ja:) koselig og følge hverandre den siste tiden:) gleder meg utrolig mye men gruer meg oxo litt nå som jeg vet det nærmer seg hehe.. men det er vel helt naturlig regner jeg med hehe:) hvor kommer du fra da??

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...