Smilje med gull i magen Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Er det noen av dere som har forsøkt i Danmark? Har ei venninne som sleit i flere år (iallefall 4 som jeg vet om... muligens lenger), hadde 3 prøverørsforsøk her før de skrapte sammen penger på eget initiativ og dro til Dk... Ble gravid på første forsøk, magen vokser, og lillejenta kommer i november!!! Da hun ble gravid var jeg gladere enn da jeg selv ble gravid! D var helt fantastisk! Lurer bare på om dette er vanlig, evt. et alternativ dere har i bakhodet? Syns dere er kjempetøffe! Har et annet vennepar som også har slitt flere år med å bli gravide, før de fant ut at adopsjon var det beste alternativet for dem... Men så hvilken påkjenning det var! Stor beundrende klem til dere alle og lykke, lykke til!!!!
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Takk! Vi har 2 forsøk igjen på Riksen, men reiser nok til Danmark for private forsøk der hvis det ikke klaffer det neste halve året. Prosessen en helt for jæ*** Har vært aktive prøvere siden mai 2004 og synes det lett blir mye "syting & klaging" her inne blant dem som ikke blir gravid på 1 - 2 - 3... :-)
Smilje med gull i magen Skrevet 27. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2006 Forstår deg kjempegodt!!! Men vi er på det nivået vi er- alle her inne håper å bli gravide og blir skuffet der og da når det ikke klaffer- også på 1, 2 eller 3 forsøk... MEN tror samtidig at alle ser forskjellen på å bli skuffa de første mnd mot det å bli skuffa gjennom flere år... Lykke lykke til!!! Unner dere virkelig å bli gravide!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå