Gull i magen:-) Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Hva føler du på meg?? Venter mens den 6.okt. Har egentlig prøvd siden januar, men mistet i uke 15 (MA), det var i sommer. Må du vite fødsels dato på meg og sambo??? Takker for svar:-))))
Gull i magen:-) Skrevet 26. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 26. september 2006 dytter bare litt jeg...
Gull i magen:-) Skrevet 26. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2006 maser litt til jeg, men skjønner hvis du ikke orker da det ble fryktelig mye mas på deg her nå
Gull i magen:-) Skrevet 26. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2006 prøver en siste gang før jeg hopper i køya, kan jo hende du har gjort det samme alt...
**Håper** Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Trist å høre om MA din:=( Uff. Jeg føler at kroppen din trenger litt mer tid på seg for å bli gravid igjen nå. Ta tiden til hjelp. Men jeg føler at neste svangerskap går veldig bra. Krysser fingrene for deg og ta godt vare på deg selv. Klem
Gull i magen:-) Skrevet 26. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2006 Takker for svar:-) Håper også at det går bra neste gang da det har gått galt to ganger tidligere. Tusen takk juhujenta, godnatt:-) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå