zandy med (sjenert)spire Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Føler på meg at vi har lykkes denne mnd. Hadde virkelig vondt i magen under el denne gangen. Har ikke hatt det før og det murrer fortsatt. Venter IKM ca fredag 29 sept. Bør vel kanskje mentalt forberede meg på en skikkelig nedtur ellers blir fallhøyden stor hvis jeg tar feil Hva tror/føler du? Ha en fortsatt fin kveld. Vi lykkes nok til slutt alle sammen...
zandy med (sjenert)spire Skrevet 26. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 26. september 2006 Dytter...
**Håper** Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Hei på deg. Vanskelig å føle noe her på deg desverre. Føler vel mest at du desverre ikke er gravid nå denne pp. At kroppen din trenger litt tid på å komme seg etter SA. (Trist) MEN, håper jeg tar feil og at du er gravid. Føler i hvertfall at det du blir gravid om ikke lenge igjen=) Krysser fingrene for deg.
zandy med (sjenert)spire Skrevet 26. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2006 Håper du tar feil. Men jeg har jo ikke vært prøver så lenge da. Ha en fortsatt god kveld
**Håper** Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Husk, at jeg er ingen spådame, bare noe jeg føler. Kanskje jeg tar feil og at du er gravid. Tenk positivt og vips så er spiren der igjen=) En fin kveld til deg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå