lillaronsen Skrevet 26. september 2006 #1 Del Skrevet 26. september 2006 Hei! Jeg har ledig plass til 2 fulltids dagbarn hos meg fra oktober. Har en datter på 2 og et halvt og en jente på 13 mnd fulltid. Jeg har annonser på finn.no og registrertdagmamma.no (under bydel søndre nordstrand) om noen viil titte litt selv. Jeg arbeider hvitt med rett til kontantstøtte og skattefradrag. Har jobbet som dagmamma i litt over 2 år og har gode referanser fra alle dagbarna mine. Vi har aktive dager og jeg er mye ute med barna. Den mest populære turen går til bondegården 10 minutter unna der vi kan mate høner og se på hester, griser etc. Bor i et svært barnevennlig område , i 1 etg m hage og stor terasse til soving ute. Jeg tar kr 6000,- pr mnd. eks bleier/våtservietter/kremer. Lager varme måltider 3-4 ganger i uken. Litt avhengig av om vi er hjemme til spising eller om det blir picnic ute. Ta kontakt om du vil ha et møte med oss! TLF 47890405. Hilsen Lill Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6462827-ledig-dagmamma-i-oslo-holmlia/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå