mirella Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 kan du være så snill å spå meg så jeg kan legge meg med et svar? Legen har sagt det er liten sjans for at jeg kan bli gravid,men håpet mitt er der,bare håper det ikke tar så lang tid Jeg er født 150484 og han 151180 pliz,snille deg og takk skal du ha
mirella Skrevet 26. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 26. september 2006 dytt væær så snill chanelle.
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Hei mirella.. Tøff beskjed å få, ingen tvil..... Men jeg synes du er tøff da, som lever i håpet. Med påminnelse om at slike syner ikke alltid blir korrekte, kan jeg likevel fortelle deg at jeg får frem to barn sammen med deg.. Håper så sterkt at dette stemmer for deg. Kan ikke si jeg enser snarlig graviditet, selv om du ikke må gi deg på det, altså! Men jeg fikk raskt opp graviditet neste sommer. Håper det stemmer.. Lykke til! *klem*
mirella Skrevet 26. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2006 åååå tusen takk(",) nå blei jeg glaaaad:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå