Gå til innhold

Kjære, kjære håpefulle som venter på svar.....

Anbefalte innlegg

...skjønner godt dere er utålmodige, men må bare si litt om hvordan denne siden "virker"...

For det første, uansett hvordan en "spår" her inne; med kort, syner (ev intuisjon) eller pendel er dette tidkrevende, og ikke minst energitappende.. kan kanskje sammenliknes med en eksamen, hvor konsentrasjonen er i høyspenn. Ikke fysisk slitsomt, men en blir likefullt trøtt i kroppen, ja. Persolig kan jeg på "en god dag" rekke over rundt 20-30 håpefulle, men da er det for min del nok. Dessverre. Skulle ønske jeg klarte mer, men det gjør jeg ikke....

Og som dere så har jeg hus, full jobb, trening, 3 unger, mann og familie forøvrig. Alt dette tilsammen tilsier at det ikke er så lett å prioritere å sette seg ned foran en dataskjerm bare for å tappe siste rest av energi på fremmende mennesker...

Men skal ikke svartmale noe! Gjør dette fordi jeg synes det er spennende selv, altså;0)

Men likevel klarer jeg ikke å la være å bli litt skuffet når enkelte blir misfornøyde med at "det er ingen som svarer" her på spåsiden...prøver så godt jeg kan, jeg! Og litt til, faktisk..

Tror nok aktiviteten her går i perioder. At enkelte ganger er det mange spåere her, andre ganger ingen. Tipset må bli å være tålmodig:0)

Til sist må jeg bare tilføye at det kanskje ikke er så rart at mange her inne går over til å spå mot betaling. Dette er meget tidkrevende og som sagt energitappende.

Så.......................

Mitt beste råd må bli å være tålmodig, altså, så skal ihvertfall jeg gjøre mitt for at nettopp DU kan få "svar" på det du måtte lure på!

Ha en fin kveld!!

Fortsetter under...

syns du er snill jeg, som bruker så mye tid og krefter her inne!

Selv om jeg ikke helt forstår at slike spåting kan funke, så vil jeg gjerne tro at det virker, og syns det er helt topp at noen stiller opp sånn som deg, kveld etter kveld, time etter time!

Pass på å ikke slite deg ut da. bruk tid på deg selv også!

Takk;0)

Er jo egentlig ikke ute etter sympati, for dette gjør jeg jo heelt frivillig!!

Og jeg kommer ikke til å slite meg ut på dette. Familien går uansett foran denne siden, ja!

Ha en fortsatt fin kveld!!!

godt å høre:)

men det finnes de som er så snille, og som syns ting kan være så gøy at de ikke oppdager at det tapper dem før det er for sent..

glad for å høre at du (og forhåpentligvis de andre damene her) kan ta vare på deg selv!

klem

Det er så spennende å høre hva dere spådamene har å si, og jeg må bare takke dere for at dere gir oss håp i disse prøvetider!!!

God natt ønskes til deg fra meg.

Sov godt å drøm søtt!!!

Nattaklem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...