Gå til innhold

Hei alle gravide, life is good!


Forskeren

Anbefalte innlegg

I alle fall for meg! Nå håper jeg inderlig at denne spiren sitter godt, jeg er bare 4+6 i dag. Det passer meg helt PERFEKT å være gravid nå, jeg er så glad, hurra!

 

Hvis alt går bra blir det 2,5 år mellom mine to, perfekt det også synes jeg!

 

Må bare slippe ut litt glede her, er bare SÅÅÅ FORNØYD med å ha klart det igjen!

 

Har ikke blitt kvalm enda, men noe forstoppet. Flere? Må vel ut å kjøpe laktulose... Og noen ømme pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også overlykkelig, men er redd for å glede meg for mye. Likevel tenker jeg ikke på annet, og forsøker å tenke at nå må det gå bra! Er bare 4+3 og skulle ønske tiden gikk raskere!

 

Åh, men det er en deilig følelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den laaaange ventetiden.... Det er vel ulempen med å få positiv tests såpass tidlig. Håpe, håpe alt går bra og tiden går fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Ja life is good. Tror jeg er 4+4. Har ei fra før på to år og snart fem måneder. Blir tre år og en måned mellom de. Det er ca et år mer enn vi hadde håpet.

Er så redd hele tiden, og det plager meg. I ste ble det masse stress her med noe jobb greier, og jeg tenkte hele tiden " nå mister jeg sikkert" huff....

 

Er ikke kvalm. Ikke ømme pupper. Litt murring i magen. Og veldig forstoppet! Har alt trykket opp gamle spor (les: hemorider!!!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...