Gå til innhold

April: Hmm, så stille det var her..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på deg!

Jeg sitter her og ser på batterilyset på pc som lyser uten å gidde å reise meg etter ledningen, hehe... Uff nå MÅ jeg gjøre det, ellers slukner vel greia midt i innlegget og DET er irriterende det... *tusle*

sånn! *klappe meg selv på skuldra*

Her i gården går det bra. Har hatt en litt kjedelig fridag i dag - skulle egentlig besøke venninne som er i barselperm, men så var hun syk så da ble dagen litt vakum. Gjorde reint huset og etter Matilde hadde sovet så tenkte jeg å besøke ei anna venninne som også er i barselperm - men hun var opptatt med barselgruppe og greier + at det snart var middag, så da ble det hjemmedag. Og ute var det halvgusjent vær så kom meg liksom aldri ut heller. Latskapen lenge leve.

OOOOOJ! Gubben kom hjem med jorbærmilkshake fra mc'n!! Da må vi kose oss litt *s*

Hovrdan går det med deg da? Begynner magen å ta form? Fortsatt sykemeldt eller begynt i jobb igjen???

hei hei. Nå kommer det seg vettu, mindre hoven, og jeg kan gjøre mye mer. Er fortsatt veldig forsiktig med løfting, og er derfor sykmeldt i 14 dager til. Jobber jo i barnehage og der kan man jo nesten ikke unngå å løfte. Men alt har gått mye greiere enn forventet. Gleder meg til å få av dette hersens kompress magebelte som jeg må gå med i 6 uker, det klør og irriterer. Men alt for skjønnheten ha ha ha;-)

Skal bli godt å komme på jobb igjen, dagene blir lange og kjedelige, iallefall når det ikke er så mye jeg kan gjøre...

Så spennende!! Ser resultatet lovende ut eller? Tror nesten du må legge ut før og nå bilde når magen har kommet til rette :oD

Løfting ja - det tror jeg det er nok av i barnehage ja! Hvordan går det hjemme med Eline og alt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...