Gå til innhold

klarer ikke og slutte med pepper!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du virkelig hadde hatt lyst tilå slutte som du skriver , så hadde du vel skaffet deg profesjonell hjelp for lenge siden!!

Denne var tynn synes jeg. Tenk på all smerte og skade ditt ufødte barn allerede har gått gjennom og den forferdelige abstinensen det får i ettertid nå.

Du er nok ikke ansvarlig nok til å gå gravid så da burde du nok heller ikke hatt barnet etter at det blir født heller.

Stakkars lille nurket!

Skaff deg hjelp nå!

Sorry, men dette er ille... Jeg har selv styra med pepper i lengre tid, men da jeg fann ut at jeg var gravid slutta jeg m alt, hasj, alkohol pepper osv.. Og pepper er da faen ikke vanskelig å kutte!! Det værste for meg var hasjen, men man må jo bare ta seg selv i nakken og vokse opp! Om du vil at babyen din skal ha det bra som du sier, så kutt!!

Hvordan i alle dager har du hjerte til det der..???? Beklager, men jeg syntes ikke synd på deg for fem flate øre!!!

Jeg har tittet innom denne siden noen ganger, fordi eksen min ruser seg til tider.. Og det gjør så utrolig vondt langt inne i hjerterota å tenke på at datteren min vil vokse opp med en far som driver med narkotika!!

Hvordan faen klarer du..??? Babyen ligger inne i magen din, et sted som skal være trygt og godt!!! Og så ruser du deg..?! Det finnes faen ikke ord, beklager.. Men det der tok kaka! Enten så er dette en helt syk spøk.. Eller så er du en helt syk person!!

I uke 36 så burde du ha oppsøkt hjelp for leeenge siden, jeg hadde "forstått" det om det var snakk om den første måneden.. Men uke 36??? Nei, glem det.. Syntes så absolutt ikke synd på deg!!!

når jeg først leste innlegget ditt så trodde jeg kansje du tullet men så tenkte jeg litt... hmmm mange av mine gamle venninner er akuratt som deg.... hadde ei venninne søm måtte føde en sønn som var uten en del organer, ikke levedyktig i det heletatt osv osv.... pga pepper og piller!

jeg kunne ramset opp en haug for selv har jeg vært sprøytenarkoman.... ikke brukt heroin men skyti alt annet jeg har kommet over, da jeg fant ut av jeg var gravid med sønnen min da jeg var 8 uker på vei... jeg har aldri hatt så dårlig samvittighet for de 8 ukene dette barnet har ligget i magen min og fått alt dette dritte i seg, gråt meg i søvn natt på natt.... var på 2 UL før jeg var 18 uker på vei for og sjekke om barnet hadde tatt noe skade, jeg var livredd for mitt ufødte barn, sluttet og røyke vanlig røyk gjorde jeg også!herregud tenkte jeg bare, jeg må jo slutte, stakkars lille barn som ikke har valgt dette her, jeg ringte selv til min mor for og be hun hente meg og jeg ble lagt inn til avrusning, var det til jeg fødte, etter det har jeg hatt oppfølging av barnevernet og nå endelig etter 15 mnd så har jeg flyttet for meg selv med lillegutt....

er du virkelig så på trynet at du ikke klarer og tenke at du skader noe som ikke har bedt om dette?

jeg driter i om du skader deg selv men tenkt faen meg litt lenger før du skader et lite ufødt barn.... blir rett og slett kvalm av sånne mennesker som deg!!!!!!!!!

barnet ditt blir født alltfor lite, med abstinenser, er det virkelig dette du ønsker for ditt barn?

hvorfor valgte du og beholde dette barnet vis du ikke hadde tenkt og slutte med dop???

skaff deg hjelp. kom deg tilbake til livet!

• 5 uker senere...

Annonse

Du MÅÅÅÅÅÅÅÅ gå til kyndige helsepersonell - og fortelle dette. MÅ må må...

Gud bevare deg..........dette her er helt forferdelig grusomt.

har selv vært makka friker i 16 år!!!!!!- slutta for 4 år siden, og sitte nå med ei tulle på halvannet år. Vet hvorfor du synes det er vanskelig å slutte - men FATTER IKKE at du ikke kjører huet ditt sjøl så jææævlig at du ikke har kutta for leeeeeeeenge siden??? hvordan KLARER du å leve med deg selv??

stakkars lille vennen i magen . . . . .

hva tenker du på? går bare ikke an å fortsette slik - og kjenne det sparke i magen din - og vite at det ligger en liten kropp der i

full makka rus!!!!!!!

jeg er kvalm!!!

Du klarer ikke slutte med pepper sier du? Du synes kanskje abstinensene er kjipe? Tror du ungen din kommer til å synes de er vanskelige eller?

Har hatt nedturer og abstinenser og etterpåangst selv jeg, og det er noe jeg ikke unner mitt lille barn ihvertfall.

Synes det er fæl lesning. At du virkelig vil la ungen din gå gjennom alt det der bare fordi du ikke orker å gå gjennom det selv.

• 2 uker senere...

Jeg vet ikke hvor du bor, men er det i en større by anbefaler jeg deg å ta kontakt med et rusteam som jobber med gravide og nybakte mødre. Ellers må du ta kontakt med barneverntjenesten. De kommer ikke til å ta fra deg ungen, så lenge du klarer å holde deg rusfri og klarer du det ikke, er uansett det beste at ungen blir plassert et annet sted til du klarer å nyktre deg opp. Barnevernet vil henvise deg til riktig hjelp, følge opp ift. urinprøver og samtaler. I tillegg vil det være kniven på strupe, noe jeg tror du trenger. Du kommer ikke til å klare å slutte på egen hånd, det har du jo bevist de første månedene nå.

Vet du hva.. jeg kjenner jeg blir helt varm og nesten på gråten.. jeg peppret endel i svangerskapet mitt jeg og. Det går ikke en dag uten at jeg tenker på det nå.Det er ti år siden. Du har garantert ødelagt babyen din på en eller annen måte. Om ikke synlig så vil barnet ditt ha en indre uro som det antakelig aldri blir kvitt. Nå har du ruset deg så mye og så lenge at babyen din vil få store problemer når den blir født. Tenk hvordan du føler deg når du ikke får noe! Hva tror du den lille kroppen føler? Babyen har ikke bedt om dette og du må si ifra til noen ellers så vil ikke babyen din få den hjelpen den trenger når den blir født og i verste fall dø av alt den har gjennomgått. Dette er fakta. Høres ut som du allerede har dårlig samvittighet og den blir bare verre og verre, det kan jeg love deg. La noen andre få ta vare på barnet ditt og ta vare på deg selv og få deg et nyktert liv. Det vil du ikke klare sammen med barnet ditt nå når det har gått så langt som dette. Garantert. La babyen din få et godt liv. Vær så snill! Jeg gråter...

Annonse

enig her... Den var tynn.

Du klarer fint å slutte med pepper.

Jeg klarte det fint etter å ha sniffet daglig - og da hadde jeg KUN megselv og meg meg meg å tenke på.

Du har et liv i magen. Beklager, men du skulle vært lagt inn. Ikke bare for avvenning, men av psykiske grunner.

Du er ikke istand til å ta ansvar for et barn.

Amfetamin er ikke vanskelig å slutte med.

Ta deg sammen.

Jeg vet du lever i en liten boble, men noen må riste i deg og få deg på bedre tanker, for det virker ikke som du klarer det selv?

Man blir jo egoistisk av det ... men man klarer å tenke klart fordet.

Jeg lurer litt på de tanketomme jævlene som skaffer deg dette pepperet jeg - når du går gravid... ???

jeg synes selvfølgelig at dette er helt forferdelig . og skjønner godt at du kansje blir ennå vanskeligere å søke hjelp etter å ha lest dritt kastingen under hær . du er ikke et ondt meneske , amfetamin er et veldig vanedannende stoff og kan være vanskelig å slutte med . ta kontakt me legen din , og du får helt sikkert hjelp og forståelse , så du og barnet ditt får et fint liv.

huff, du bør virkelig skaffe deg hjelp! ring og bestill time med legen din så fort som mulig. har selv tatt pepper, cola, ecstacy, piller, hasj osv. men sluttet med ALT, inkludert alkohol og tobakk når jeg fant ut at jeg var gravid. håper virkelig at babyen din kommer ut og er frisk. :-/

Pepper er ikke det letteste i verden å slutte med da, nå får du gi deg Elaiza. Jeg har klart å slutte med det selv, men det var etter bare et års misbruk cirka, og selv da var det ganske tøft. Kjenner mange som sliter med å slutte med det. Det er veldig tungt psykisk å slutte med pepper, siden en lett kan bli plaget med paranoia, angst og depresjoner av det. Har en mange problemer utenom også er det ekstra vanskelig ettersom man da må handskes med alle de følelsene man har fortrengt men bruk av amfetamin lenge. Det krever dessuten at man har et nettverk utenom rusmiljøet dersom man skal klare å komme seg unna.

Men ja, stakkars stakkars barn. Det kommer til å bli enda hardere for det å bli avvent.

HI : Håper virkelig at du har skaffet profesjonell hjelp, og at du har et godt nettverk rundt deg så barnet ditt har et sunt og trygt oppvekstmiljø.

Har slutta det det selv jeg og.

Bland div andre ting. Slutta på dagen jeg fant ut jeg var gravid.

Har tatt pepper i årevis, og ja. Er du gravid så er det ingenting som tilsier at du ikke kan slutte med det.

Det er som sagt, det enkleste.

Dere alle andre dumme dumme...

Jeg kan ikke si at jeg støtter det å ruse seg når man har barn i magen, men hallo?

Hvem er dere som sier at det ikke er noe problem å slutte på amf? Og mange av dere har liksom gått på det i flere år?Har dere i det hele tatt prøvd det selv?

Hvordan man bruker stoffet har stor betydning, og bare en liten del av det går på viljen...

Men en ting er sikkert, det er IKKE en lett ting å slutte med!!

Tosker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...