vivilvi Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Heia Jeg valgte for et halvt år siden å slutte å tenke på å bli gravid i håp om at det skulle gå fortere hvis jeg ikke stresset slik med tanken, men den gang ei... Håper "gamle bekjente" er langt på vei inn i første og andre trimester. Nå er jeg snart i min 21pp og det ser ikke særlig lyst ut ... Lykke til alle sammen!
lille_my Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 velkommen igjen hit til oss! hvem er det som ikke stresser eller tenker på og bli gravid hele tiden her inne?? hehe jeg er ihvertfall en av de som tenker meg om to ganger før jeg gjør noe i tilfelle jeg er gravid! men jeg håper du hopper lykkelig over til 1 tri. snart! og drar med oss andre her også! hihi
vivilvi Skrevet 26. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2006 Takk Håper det går mye raskere med deg enn med meg hvertfall! Det er rart hvor heldig / uheldig man kan være. Noen kan bli gravid på all verdens prevansjon mens andre blir det aldri....
Enitsirk79 Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Hei og velkommen tilbake! Lykke til videre med prøvingen og håper du kan hoppe over på 1 tri snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå