Meg og bøllegutta!! Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Er 20+5 og har gått opp 13 kg allerede!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det err tre kilo mer enn på denne tiden i forrige svangerskap og da gikk jeg opp 26.....Orker liksom ikke blir større en sist..... Veide 68 kg før jeg ble gravid begge gangene og er 176 høy så jeg er slank....... men jeg ble jo ca 95 kg tung ved forrige svangerskap..... Tenk om jeg nermer meg 100 denne gangen da herregud!!!!!!! Kommer jo til å se ut som en stranda hval!!!
Keiserinnen kom 12.01.07 Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Hei hei.. Jeg må bare si at jeg er glad det ikke er bare meg:-) Kanskje vi kan danne klubb?? En sånn koselig klubb for de runde og gode med kulemage? Jeg er 25 uker på vei og er 167 med nette 13 kilo ekstra på kroppen allerede. Men jeg bekymrer meg ikke, for jordmor sa at alt er "normalt" Noen legger på seg 5 kilo og noen 30 kilo. Har også søstre som sier at jeg har grunn til å klage når jeg paserer 30 - 35 kilo:-) så jeg har noe å ligne på.. Meg og kiropraktoren min er skjønnt enig at Flodhest er noen jeg kunne tenke meg å være under svangersakpet. Bare dovne meg i vann og kunne bevege meg som jeg vil. :0)
Meg og bøllegutta!! Skrevet 26. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2006 hehe.... ja! Kanskje vi skal leie oss et varmtvanvsbasseng for vinteren og plaske rundt der til termin : ) Da føler vi oss jo faktisk lette og nette! Gikk jo ned igjen på 4-5 mnd sist men det er rart å se kroppen si forandre seg sånn!!
Gjest Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Eg er 21 veker på vei og har gått opp 4,2 kg,synes dette er lite men jormor sa at det var indivduelt. eg er 1,60 høy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå