Gå til innhold

Please titt inn her JUHUJENTA! :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann der!

Er kanskje litt for ivrig, derfor jeg maser sånn... Vet at jeg ikke er gravid nå, for mensen har nettopp värt her. :-(

Men IKM blir nok i slutten på oktober. Vi er slitere dessverre. Har holdt på over ett laaangt år, så vi begynner så smått å bli litt frustrerte og stressa. Håpet at du kanskje kunne kjenne om det skjer noe i när fremtid eller ikke...

Dere har prøvd lenge. Jeg føler på meg at dere stresser litt for mye nå og det merker kroppen. Ville tatt en snakk med legen din om du ikke har gjort det alt. Føler at om dere prøver å være mer avslappet, ha ofte sex, gå turer eller gjør noe annet som kan koble litt av tankene gravid så føler jeg det kan skje snart at det sitter en spire hos deg.

Krysser fingrene og ønsker dere masse lykke til=)

Annonse

Sniker meg inn her-fryktelig nysgjerrig skjønner du! Føler du noe på hva jeg venter? termin 1.juni, en gutt fra før. Født 30.12.73 selv og mannen min16.09.74. Har nemlig en følelse selv og lurer veldig på dette...

Er du forresten opptatt av slike ting, evner tenker jeg på, sånn ellers også? Det er jeg og det er en del av det jeg driver og jobber litt med for tiden. Laaaang historie da.

Uansett, lykke til med ditt eget forsøk på å bli gravid da!

Klem

Takk for svaret!

Vet og kjenner på meg at jeg stresser for mye med dette. Men ikke lett å unngå når ventetiden blir så lang... Men jeg skal ta ditt svar i akt. Derfor har jeg bestemt at jeg skal ta en pause herfra nå. Det blir ikke lett...Men tror (ehh..VET) det kan ta bort fokusen litt.

Neste gang jeg er her inne igjen er det på 1trim! :-)

Takk for at du svarte meg og lykke til du også!

Klem

Kjære deg Nalle puh.

Bare hyggelig det.

Desverre kan psyken påvirke graviditeten. Altså om man stresser mye så kan det ta lenegere tid. Derfør føler jeg det kan hjelpe for deg å ikke tenke så mye på graviditet, selv om jeg vet det ikke er lett. Men det kan hjelpe. Når du minst venter det, så sitter spiren hos deg skal du se=) Tenk positivt. Dette skal gå bra.

Krysser fingrene for deg.

Klem

Hei Merrily.

Først vil jeg si masse gratulerer med graviditeten din=) Så utrolig koslig. Må du ta godt vare på deg selv og kose deg med spiren.

Så du har en liten følelse selv på hvilket kjønn det blir?

Jeg føler du får en gutt til jeg. Men husk, jeg kan ta feil da.

Takk for lykkeønskningene fra deg.

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...