Gå til innhold

Aldri hørt om noen gravide som spiser murstein!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte bladet Gravid i dag, og der står det at gravide ofte kan ha lyster som overgår det normale. At det liksom skal være "normalt" at en gravid gnager på en murstein, eller spiser litt ut av blomsterpotta. Men hvem i all verden gjør noe slikt?? Jeg har ALDRI hørt om noen jeg som har slike behov. Jeg lurer på hvorfor det er så fokusert på det, er det så normalt som media vil ha det til? Hva tror dere? Noen her som tar litt av innimellom? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke selv tatt av, men vet om ei som måtte lukte nylsagt asfalt, og det gjerne om natta. Stakkars typen hennes som måtte ringe vegvesenet for å høre hvor dem var, for så ut å kjøre mitt i natta

Skrevet

Det hører vel med til skjeldenhetene og når det først skjer blir det blåst opp noe så utrolig. Dessuten er det vel ikke alle de som er "rammet" av så spesielle lyster som forteller om det tenker jeg...:)

Skrevet

endel gravide lider av kalk mangel f.eks..... Nedover i Afrika feks er det ikke helt unormalt å se gravide som skraper av mur puss fra veggene. Kroppen har en tendens til å få "dilla" på ting du trenger....

Skrevet

Sikkert noen som benytter anledningen til å få dilla på noe umulig å få tak i, for å plage gubben litt og føle seg litt spesiell. Men det er ikke tull at enkelte damer får helt usannsynlige behov: mammaen til ei skolevenninne av meg snek seg ut på byggeplassen om natta for å suge på murstein!

Skrevet

sist drev jeg og skrapte på veggene, spiste det ikke men måtte bare plukke, fikk ikke sove uten. denne gangen har jeg ingen sånne lyster

Skrevet

går nå i niende måned og dilla på å pusse tennene med frisk pust tennkremen min (som inneholder sink) er noe jeg virkelig har sug etter!! samme som å ha dusjstrålen på tunga! det er skikkelig digg :S

Garviscon mot halbrann smaker plutselig kjempegodt og kakao er et stor must!!! drikker flere kopper til dagen!!

Skrevet

jeg liker agurk jeg...utrolig at noe som består av 90 prosent vann kan være såå godt. særlig om kvelden. men jeg spiser bare litt, og ikke hver kveld..;O)

Skrevet

En jeg kjenner fikk en merkelig dille. Mannen reagerte på at hun måtte ut en tur hver kveld. Han trodde hun var utro. En dag fulgte han etter og fikk en overraskelse. Hun kjørte til en parkeringsplass og så gikk hun rundt og slikket av saltet på dekkene på bilene. Æsj

Ei anna måtte alltid ha Stavanger Aftenblad, ikke for å lese, men å spise. Ingen andre aviser var gode nok.

Skrevet

Jeg har en venninne som bare måtte ha murpuss. Og det verste var at det ikke gikk over, hun fikk smaken rett og slett. Husker vi var på Steakers og skulle spise biff. Og mens vi satt å ventet på foretten satt hun å plukket murpuss fra teglsteinsveggen.

Skrevet

jeg er fusen på sand, har så lyst til å spise det at jeg snart går på veggen har klart å holde igjen. men mest av alt skulle jeg ønske jeg slapp dette suget. kan jo ikke spise sand. detkan jo umulig være bra for kroppen. men likevel savner det som om det er noe jeg har spist før og ikke har fått nok av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...