Gå til innhold

uke 35...hvor mye liv i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

heihei:)

det er ikke så mye liv hos meg lenger enn det var tidligere....er vel begynnt å bli trangt :)

hvor mye kjenner dere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du,

min var helt rabiat en periode, jeg kjente liv veldig tidlig. Men i det siste er det mindre liv, er nok som du sier at det er trangere. Likvel; han sier hei mange-mange ganger om dagen, så er absolutt ikke redd for at det er noe galt. Bare bevegelsesmønsteret som er endret.

Skrevet

Nei, nå merkes det at knøttet der inne begynner å få det litt trangere ja. Merker stor forskjell bare på forrige uke og nå.....

Skrevet

Synes det er mye liv nå og jeg, men det er visst noe som heter seg at en har bedre plass i bekkenet når en er 2.gangs.. Kan være derfor?

Typisk nok så er det i allefall mest sirkus etter leggetid, og det kan vare leenge.. Zzzzzzzzzz......;)

Skrevet

Her er det fortsatt masse liv. Nesten mer denne uken enn forrige, men det er sikkert like individulet som alt annet under graviditeten. Er jo det som er litt fasinerende at nesten alt er like normalt :) Men, det skal sies at Tarzan i magen her har vært veldig aktiv hele tiden.

Hilsen fra meg med termin samme dag som deg :)

Skrevet

samme termin som meg? så gøøy :)

jeg føler at beibin min ikke har vært så aktiv jeg....eller kanskje den har d?hmm...ikke godt å si når dette er første gangen :)

Skrevet

Hei igjen:)

Jeg er og førstegangs..

Svigerinnen min har termin i november også, og jenta i magen hennes sparker MYE mindre enn han her. Er nesten så jeg begynner å lure på om han kommer til å sove og slappe av noe i det heletatt når etter han blir født...

Men, har jo forstått det sånn at hvis det plutselig er veldig lite\ikke noe sparking en dag så kan man ringe føden å få en sjekk for se om alt er bra og for å få litt besroligelse.

Skrevet

Er i uke 34,5...her er det så mye liv at jeg får ikke sove på natta..Full rulle fra 23 til 5 nesten hver natt..Den turner og herjer..Det gjør så vondt etter noen timer at tårene triller..Magen blir så øm og sår :0(

De sier at denne blir liten.Kjenes ikke slik ut,siden det er sånn kraft i sparka.På en annen måte kan det vel stemme siden den turner slik rundt ...

Skrevet

Hadde to dager i forrige uke at han var så lite aktiv at jeg måtte på sjekk på føden..Da låg han på tvers i magen min..men nå har han snudd seg igjen og det er fullt liv igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...