Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 får ikke sove! Har plutselig fått smerter i ryggen, er værst når jeg ligger og misnt vondt når jeg beveger meg. Har i hele svangerskapet vært fin, ingen bekkenplager osv. Prøver med masse puter, endrer liggestilling til jeg gjør samboer gal! Men ingenting hjelper. Er 31 uker nå. Samboer masserer meg en del, men med en gang han slutter er det vondt igjen. Noen råd?
<3 Jentemafian <3 Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Prøv med varmepute eller varmeflaske. Det hjelper meg
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Ja, det kunne kanskje vært en ide.. Får kjøpe en i morgen! Er litt desperat nå, hva om dette skal vare i 2mnd til....
ballong Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Ville tatt en tur til kiropraktor:) Varme flaske er ingen god ide om du ikke vet hvorfor du har vondt- da det i mange tilfeller bare forverrer fordi du varmer opp muskler som da hovner opp og om det da er vondt fordi det presser på nerver eller det er skjelettet så øker du bare presset mot nervene. Lykke til;)
Emmilo Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Kiropraktor og noen netter på sofaen så dere begge får sovet ut er mitt tips. Jeg legger meg heller på sofaen og ser på TV så min kjære er utvilt når han skal på jobb. Dessuten er det døden å ligge våken ved siden av noen som sover....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå