Gå til innhold

kvalme tidlig i svangerskapet..


Mamma Mirabell

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Er i uke 7 nå, begynner å merke kvalmen mer og mer for hver dag.. I dag tidlig orket jeg ikke karre meg ut å sofaen en gang for å komme meg på jobb :( Hvordan er det med dere andre som er så kvalme tidlig? Går dere hjemme/sykemeldt eller presser dere kroppen litt å drar på jobb? Jeg har enda ikke fortalt det til jobben(syns det er litt tidlig )

 

Håper noen kan svare meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Driver for meg selv og kan styre dagen etter formen. Det har vært redningen for meg. Har blitt så dårlig i et-to-tiden at jeg ikke hadde klart å vært på jobb. Har da dratt hjem og lagt meg og så jobbet videre om kvelden sånn som nå.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært skikkelig kvalm fra uke 7 frem til uke 11 som jeg er nå. Har vært helt j......... til tider. Har vært på jobb hver eneste dag, og har overlevd ved å proppe ting i munnen hele tiden. Merkelig at mat hjelper mot kvalmen. Jeg er lærer og har vel til tider hatt det litt tøft i klasserommet ;) Trøster meg med at det nesten er over nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står skikkelig respekt av det altså, Mor til snart to! Jeg har også være mye dårlig, og vært mye borte fra jobb. Har heldigvis også eget, så det går ikke ut over andre enn meg selv når jeg ikke kan jobbe. Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort hvis jeg var "nødt" å kare meg på jobb, det hadde jeg rett og slett ikke klart! Og jeg har vanligvis veldig, veldig høy terskel for å holde meg hjemme, siden det er min egen bedrift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...