maysa Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Hei! Var på kontroll igår. Fikk konstatert 3 cm åpning, men 2-3 cm lang skjedegang.... Har hatt blodig slim siden i går (ganske mye) Murringer/mensverking i rygg og mage også siden igår... Idag har jeg følt meg uvell, kvalm svimmel og kokende følelse i kinna pluss litt sånn tom for energi. Rett og slett helt rar. Er 4 dager over tida.
Gjest Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Jeg har vært rar siden vannet gikk i natt. Skjelven i kroppen, kokende i ansiktet og kvalm. Så kan godt hende det er noe på gang hos deg ja:-)
maysa Skrevet 26. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2006 Har en følelse av det, men er så redd for å bli skuffet. Har vell ikke noe annet å gjøre enn å vente å se. Håpe håpe....
2barns mor Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Jeg tror det blir garantert fødsel på deg i dag eller i morgen!!!
maysa Skrevet 26. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2006 Hadde vert godt å få sett lille gullet no. Synest det begynner å bli på tide. Ej får gå meg en rask tur å se om det setter mer fart på alt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå