Gå til innhold

det er ingen selvfølge...

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er ingen selvfølge å få et friskt barn, men det gjør heldigvis vi.

var på ul igår og hadde kanskje håpet innerst inne at vi skulle få ei jente da vi har gutt fra før. men ettersom jordmoren sjekket og vi fikk bekreftet at, jo den har fire hjertekammer, to hjernehalvdeler, to nyrer, magesekk, to armer med hender og ti fingre, to ben med føtter med ti tær gikk det opp for meg at kjønnet ikke har noen betydning. vi var bare så lykkelige for at alt var bra og at det ser ut som vi får et velskapt barn. helt fantastiske bilder og gutten vinket og sparket til oss.

tenker heller nå at sønnen min får en lillebror som han forhåpentligvis får et nært forhold til, at alle de fine klærne han har kan brukes igjen.... så får jeg heller "dolle opp" andre venners jenter og prise meg lykkelig at jeg har to flotte gutter:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme tenkte jeg.

Kjenner noen som ikke fikk se at alt var i orden.

Men i dag var jeg selv på ultralyd og alt er bra!!!

En gutt

Skrevet

Kjenner meg godt igjen der...bare fra den "andre" siden

Dette er mitt 5.sv.skap,men har bare 1 datter på 6 å vise til.

Første endte i sa,andre i prov-abort grunnet misdannelse(uke 19),tredje er min nydelige 6-åring,fjerde endte som andre(uke 19),og er nå,femte sv.skap er jeg 21 uker på vei med en frisk og fin gutt:)

Så en selvfølge er det jo ikke,men pleier som regel å gå fint for de aller fleste:)

Men vil ønske alle LYKKE TIL...:)

Skrevet

Hei

Kjenner meg så godt igjen i det du skriver. Har en skjønn gutt på to år og venter en gutt til i Februar.

Ble plutselig så lei meg ved tanken på å kanskje aldri få en datter! Klarer ikke helt å forklare hvorfor, men det har vel noe med hormoner og følelser som blir forsterket når man er gravid også.

Men det er som du sier når jeg så den nydelige lille gutten på ultralyden gikk det opp for meg også at det spiller jo ingen rolle hva slags kjønn det blir....Vi er så heldige som får friske BARN!

Lykke til med lillebror :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...