Gå til innhold

dere som har fått tabletter mot kvalme...


bare meg;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

 

Har forsøkt postafen med ulikt hell. Noen dager følte jeg meg bedre og kastet opp 1-2 ganger. Andre dager var ille - men uansett bedre enn uten. Dette ble anbefalt meg av legen.

 

Nå har jeg fått 10 mg esucos. De skal være langtidsvirkende, men tar litt tid før de virker. Så jeg håper.... er kvalmere nå enn når jeg brukte postafen, men jeg startet med første pille i går kveld.

 

Har lest om phenergan, aprifan, triofoan osv men legen mente dette passet for meg iom at jeg var dårlig så lenge i forrige svangerskap... så vi prøver.

 

Har gode dager og dårlige dager, men gleder meg til å kunne føle meg sånn i form at jeg kan leke med jenta mi, jobbe og være sosial.... drømmer om å bare nyte svangerskapet.

 

Har du fått noe av legen?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått prostafen, håper de hjelper, har greid meg sånn nogenlunde på jobb fram til nå, spist mye, sulten hele tiden, håper snart d gir seg jeg og, har en toåring som jeg gjerne skulle lekt litt mer med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått Afipran, men er usikker på om det er hjelp i dem. Har prøvd å bruke dem så lite som mulig, men har tatt dem en gang i blant når jeg har vært veldig plaget eller absoultt måtte være i form. Jeg har fått både stikkpiller og vanlige tabletter, og erfaringsmessig hjelper ingen av dem når jeg først har begynt å spy. Mot lett kvalme og ubehag virker den ok, ser det ut som. Har hørt at det er piller som funker bedre enn denne, men er over 12 uker nå og håper jeg skal være over det verste snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp Prostafen er vanlige reisesyketabletter. Fikk dem på respet av legen for ett par uker siden, og de fungerer ikke i det hele tatt på meg:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...