Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er 177 høy og vært lubben siden tenårene. Vekta har gått opp og ned i over 20 år. Snakk om jo-jo slanking, 30kg ned - mange komplementer og skryk - sakte men sikkert opp 35kg, da sier ingen noe.

Traff mannen min i en "god periode" for 11 år siden. En eneste dag tippet vekten ned på 64kg!! Helt utrolig - når jeg ser på bilder innser jeg at jeg kunne vært SMELLVAKKER!!

I dag er jeg 60kg tyngere!!! 122kg

Herregud jeg blir helt kvalm av meg selv - er det mulig?

Orker ikke se meg i speilet - kun ansiktet for jeg er jo egentlig pen....(kunne vært da) Ser på tv og blader og ser overvektige damer og tenker asj...det er jo kjempe stygt, fettvalker som disser overalt!

Men herregud jeg er jo en av dem selv!!

Uff, vet ikke hvor mange ganger jeg har gått på Grethe Roede....tusenlappen bare flagrer.

Reductil er også en annen "krykke" Begynte forrige uke - igjen...sukk!

Har begynt å tenke på slankeoperasjon - men er ikke helt "der" enda.

Nei...er bare lei - har så lyst til å være slank. Jeg tror virkelig at jeg hadde vært et mye lykkeligere menneske som "normal"

Snakk om å ha en tynn kropp i en feit skall.

Uff, måtte bare få det ut.

Skal prøve å skrive hver uke - har som mål å gå ned 15 -20kg før jul.

Skal til utlandet og treffe slekninger som vil svime av hvis de ser hvor grisefeit jeg har blitt. For ikke snakke om å kunne ha på annet en svarte telt!

Ja ja....gi meg styrke sier jeg bare...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6460865-er-lei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å vi er bare så i samme båt............

Kjenner igjen alle tankene dine.

Måtte nesten flire litt av det siste avsnittet ditt der du sier at du må ned før du treffer igjen slektninger som kommer til å besvime hvis de ser hvor grisefeit du har blitt. Been there - thought that!

Jeg er heller ikke helt på tanken på slankeoperasjon, tenker at dette må jeg nå klare selv. Men nå er det jaggu på tide å klare det også.

Skal ut å fly snart, og bekymrer meg styggmye om jeg får setebelte på meg. Skulle vært deilig å slippe å tenke på slikt.

Jeg er på vei nå, har begynt å legge om vanene mine, men det blir litt for mye slurving i valsen. Jeg må rett og slett skjerpe meg.

Hvis det er mulig, så sender jeg over litt styrke, og prøver samtidig å styrke meg selv.

Jeg har som deg donert en liten formue til Grete, men nå gidder jeg ikke det mer. Nå skal jeg ned, og belønne meg selv hele veien med de pengene jeg tidligere har lagt i lommen hennes.

Det skal jeg ha - jeg gir i alle fall ikke opp!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6460865-er-lei/#findComment-6465635
Del på andre sider

Jeg er selv ei jente på din størrels. har ei jente som er flasket opp med mme fra hun var nyfødt. det er en myte at alle babyer som får mme blir overvektig. Min jente har alltid vært mye mindre enn mange av de som får mm, selv om hun er en riktig storspiser...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6460865-er-lei/#findComment-6468570
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...