Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 I dag tidligere har jeg hatt tidvis ganske sterke mensliknende tak i rygg og mage, men nå i kveld har det den siste timen blitt mer slik at den smerten som går som ett bånd rundt midja fra mage til rygg bare vært der, med smerte, mensmurring (ganske kraftig og litt vondt å gå ) Proppen har gått, men er dette rier eller kan det bare være sterke kynnere? Magen er hard men med smerter....De kommer ikke i tak, de er der konstant bare og vil ikke forsvinne. ps. Åt nettopp to hermetiske bokser med ananas, men...
Maja78 Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Dytter litt for deg,jeg:) Min fødsel for 6 år siden,gikk så fort at jeg ikke merket noe til rier før 1 time før ho var ute...gikk nesten fra mulig murring til pressrier,jeg:)
Gjest Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Det i ananas som setter i gang fødsel er kjernen som er fjernet med de hermetiske:) Høres litt ut som fødsel på gang. Jeg ville nok ha ringt fødeavd og spurt hva de synes.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Viker slik jeg følte det med første fødtsel. Sier som Sweet Amber, ring føden
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Jeg vet da liksom ikke helt hva....gubben laga så vannvittig middag, skikkelige elg kjøttkaker med saus, så no har jeg mer vondt i magen enn ever )))) Litt brunaktig utflod er det også, ikke vært noe siden i går da store deler av proppen gikk.... Håper, håper.... Men vi får se utover kvelden/natta....Typisk så stopper det vel opp :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå