Gjest Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Det stikker og er veldig vondt i underlivet! Hva er dette?? Kjennes ikke ut som menssmerter. Akkurat som ungen prøver å komme seg ut.. Kan jo håpe på det. Hva tror dere det er? Noen andre som opplever det samme?
nr2..snart?? Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 har også d, men har ikke termin før 28/11 jeg... har forstått det slik at det er babyen som presser på noen nerver. gullet mitt ligger med hodet ned, at det kansje er det som skal til å feste seg og... ikke vet jeg
Gjest leelu23 m/ gutt 25.11 Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Jeg har kjempevondt i tissen liksom.. føles som om noen drar meg i livmortappen eller kjører ett jernspett opp i dåsa for å si det rett ut. Forklarte dette for gynekologen på føden og han mente det var skambenet!? Eh, javel- men det kjennes ut som om det kommer fra inni tissen og at babyen er på vei ut livmora.. IKKE deilig en plass nei.. ekstra vondt når jeg prøver å bøye meg eller går,,
3barns mamma Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Kan være bavyen som legger seg ned i bekkenet, det kjennes ut som kniver som vris rundt der nede. Kanskje han fester seg nå...
Gjest Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Jeg har også hatt dette innimellom. Fikk beskjed om at det sannsynligvis er babyen som treffer nerver når h*n presser seg nedover. Hverken fysio eller jordmor var bekymret for dette i alle fall, og mente det var helt normalt:-) Men fy søren så ubehagelig!
Gjest Skrevet 26. september 2006 #6 Skrevet 26. september 2006 Hmm... da er hun vel på vei ned og ut.. :-D Hodet er festet, så hun kan bare komme nå.. Men, AU!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå