Gå til innhold

ÅH! Så vondt nedentil...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det stikker og er veldig vondt i underlivet! Hva er dette?? Kjennes ikke ut som menssmerter. Akkurat som ungen prøver å komme seg ut.. Kan jo håpe på det. Hva tror dere det er? Noen andre som opplever det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har også d, men har ikke termin før 28/11 jeg... har forstått det slik at det er babyen som presser på noen nerver. gullet mitt ligger med hodet ned, at det kansje er det som skal til å feste seg og... ikke vet jeg

Gjest leelu23 m/ gutt 25.11
Skrevet

Jeg har kjempevondt i tissen liksom.. føles som om noen drar meg i livmortappen eller kjører ett jernspett opp i dåsa for å si det rett ut.

Forklarte dette for gynekologen på føden og han mente det var skambenet!?

Eh, javel- men det kjennes ut som om det kommer fra inni tissen og at babyen er på vei ut livmora..

IKKE deilig en plass nei.. ekstra vondt når jeg prøver å bøye meg eller går,,

Skrevet

Kan være bavyen som legger seg ned i bekkenet, det kjennes ut som kniver som vris rundt der nede. Kanskje han fester seg nå...

Skrevet

Jeg har også hatt dette innimellom. Fikk beskjed om at det sannsynligvis er babyen som treffer nerver når h*n presser seg nedover. Hverken fysio eller jordmor var bekymret for dette i alle fall, og mente det var helt normalt:-) Men fy søren så ubehagelig!

Skrevet

Hmm... da er hun vel på vei ned og ut.. :-D Hodet er festet, så hun kan bare komme nå.. Men, AU!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...