mrs1984 Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 når skjønte dere at fødselen virkelig var i gang???noen tegn som kom dagene/timene før???
LilleMy85*og veslejenta +1til? Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 å detta lurere jge å på...har hatt kjempe masse murring og tak i ryggen siden i natt.... er uke 38+4.... men skjønner man at noe er på gang eller er det en myk overgang der fra kynnere??
Herkules Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 vannet gikk he he men bortsett fra det så var det ikke mye tegnn her natten før vannet gikk var hunden men veldig urolig og det påvirket meg. Etter at vannet gikk så kjente jeg ikke stort men siden jeg ønsket å føde (siden vannet hadde gått) kjente jeg godt etter og mulig jeg merket litt mensmurring fra første ri til han var ute gikk det 7 timer 47 timmer at vannet gikk
fruktisèn Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 dette lurer jeg også på!!!! jeg gikk fra på dagen uke 38 til 39+6 med mensmurringer og litt vonde kynnere og to ganger trodde eg det var på gang... no er eg 40+2 og har ikke kjent noenting siden 39+6......hmmm.. så det har vært stille her siden 5.dagen i dag!??? syns det er rart, noen andre med samme opplevelse?
Snupidupi Skrevet 26. september 2006 #6 Skrevet 26. september 2006 Da æ fikk frøkna før 2 år sia, så sku æ bærre på do en tur før æ sku lægg mæ te å søv... men det slutta aldri å renn, så da bei æ vældi fnisn og ropa på sambo at æ trudd vannet va gådd... va ikke forberedt i det heiletatt før frøkna kom en mnd før tia... så litt førvirra va vi jo da... E vældi spent på kor det bi denne gangen
lykkeliten født-23.10 Skrevet 26. september 2006 #7 Skrevet 26. september 2006 Hos meg begynte d på natta.. murringer.. de ble vondere og vondere. Etter 8 timer var de så vonde at jeg ikke villle sitte hjemme lengre, så da reiste vi inn. Hadde da 6 cm åpning.. Var uggen i kroppen et par dager i forveien, urolig liksom og slapp.. men vet ikke om d hadde noe med at jeg skulle føde å gjøre:)
Gjest Skrevet 26. september 2006 #8 Skrevet 26. september 2006 skjønte det med en eneste gang, for jeg våknet av kraftige rier om natten, og der var ikke tvil!! hadde gått med sån halv-vonde mase/modningsrier en uke i forveien, men dette var noe helt annet.. ikke noe annet å si enn at dere fort merker forskjellen:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå