Nehneh Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Hvor kjøper dere testene deres? Internettadresse?
Nela Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Jeg har kjøpt fra billige-tester.no Sender fra danmark, så det er lurt å holde seg under 200 kr grensa for å unngå å måtte betale toll.
Gjest Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 og babyornot.no selger billige tester. Også CB og CB digital
Nehneh Skrevet 26. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2006 Tusen takk jenter. Skjønner at vi må belage oss på mange pp, så da er det greit å kjøpt noen billige tester (er rådyrt på apoteket). Lykke til prøvingen )
Hilsen Aud Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 jeg anbefaler testsettet med 21 EL-tester og 3 graviditetestester. da kan du legge til en ekstra graviditetestest og fortsatt holde deg under toll-grensen på 200! Dersom du har stabile sykluser og vet sånn ca når du har EL hver mnd, kan du kanskje heller kjøpe bedre tester (f.eks CB-digital), men færre.
Nehneh Skrevet 26. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2006 Jeg har ganske stabile sykluser (28 dager), så jeg bestilt to pakker med cb-digital. Må nok bli litt mer tålmodig og heller teste hvis TR ikke kommer, nå har jeg testet to dager før (ikke klart å vente) og fått negative tester de siste månedene. Takk for all hjelpen, kjempeflott å ha denne siden med andre i samme situasjon!
Nela Skrevet 26. september 2006 #7 Skrevet 26. september 2006 Hørte jeg ordet tålmodighet? Har begynt å lære meg hva det betyr ja, hehe. Blir flinkere for hver gang jeg:o) Fint å kunne bestille tester hjemmefra og få i postkassen! Slipper å slite ut apotekdørene helt, hehe:o) Lykke til med tålmodigheta, forhåpentligvis slipper du å trene den så veldig lenge!
Nehneh Skrevet 26. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 26. september 2006 Hei Nela. Tusen takk. Kjente at jeg begynte å føle på dette med å fly ned apoteket ja, kjekt med internett!! Får satse på at vi allesammen veldig snart beveger oss over på 1.trimester! Ønsker deg lykke til!!
Nenya^juni2010 Skrevet 26. september 2006 #10 Skrevet 26. september 2006 Noen som vet hvor lang tid det tar før en får testene fra billig-tester i posten?? Jeg bestilte på søndag, er en smule utålmodig om dagen!
Nela Skrevet 26. september 2006 #11 Skrevet 26. september 2006 Da tipper jeg at de kommer i morgen da. Jeg bestilte en lørdag og da kom de i posten tirsdagen etter. )
Nenya^juni2010 Skrevet 26. september 2006 #12 Skrevet 26. september 2006 Takktakk for svar:) Utrolig hvor spennende det kan være å tisse på en pinne:p
Raych Skrevet 26. september 2006 #14 Skrevet 26. september 2006 Hurtigtest.no Har vært reklame for det her inne:) Mange apotek har også nettbutikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå