Gå til innhold

Hva i alle dager.....?? Samme som på skravlesiden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i alle dager.....??

Jeg hadde mensen for ikke så lenge siden fra den 12. september til 17. september... hmm, men igår så blødde jeg litt brunt blod/utflod. Jeg sluttet med pilla rundt den 5.september for å begynne å prøve skikkelig med å bli gravid. Men har alltid slurvet litt med pilla uansett. Når skal jeg da kanskje få mensen igjen? (Kan ikke helt alt dette med syklus). Og hvorfor hadde jeg den lille blødningen igår? Kan det være at jeg har fått en liten spire likevel, og at dette var en festeblødning? Eller er det pga p-pillene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du må ta en test da, for å sjekke, Men helt normalt å få slike blødninger rett etter pilleslutt.

Tror ingen av oss kan gi deg fasitsvaret, men en test vil gi deg en pekepinn på noe i allefall

Skrevet

Vanskelig å si, ja... Men hvis du fikk mensen 12 sept, så er det nok for tidlig å teste nå uansett. Er dessverre veldig vanlig med uregelmessig mens etter pilleslutt.

Hadde et pilleopphold for noen år siden (uten å prøve å bli gravid). Da hadde jeg sånn brunt blod annenhver uke ca. Nå har jeg nettopp hatt en 54 dager lang syklus. (Ikke for å ta motet helt fra deg altså)

Ville ha ventet et par uker såfall og sett om mensen kommer før jeg ville ha brukt penger på test. Når det bare er to uker siden mensen er det altfor tidlig å teste. Noen er jo heldige og blir gravid rett etter pilleslutt, mens andre sliter med ustabile sykluser lenge. Lykke til:o)

Skrevet

ja, Nela sier noe veldig lurt der, som jeg ikke tenke helt over i mitt forrige svar.

Du kan nok ikke være gravid om det er 11 dager siden du hadde mensen. Ikke sikkert du har hatt el engang da.. Du må nok bare smøre deg med MASSE tålmodighet, for noen er kroppen propfulle med hormoner like etter pilleslutt.. og slike blødninger er HELT VANLIGE

Skrevet

Ok, tusen takk for svar dere to :-) Er bare litt nervøs for tida...

Skrevet

Du må regne med at det tar noen måneder før kroppen er i gang igjen etter p-pillebruk. Mensen kan komme og gå en stund og vil etterhvert finne tilbake til rytmen. Hvis dere har sex omtrent annenhver dag vil du treffe så tett opptil eggløsning som mulig uansett når denne måtte komme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...