Gå til innhold

Hjelp.... Lap i morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde egentlig fått time tilden 11/10, men siden det var rundt da jreg forventet mensen ringte jeg i dag for å flytte på timen. Da sa hun at hun hadde en ledig til i morgen. Gulp. Og vi som i tillegg er underbemannet på jobben for tida. Jeg spurte sjefen pent om det ordnet seg, og hun kunne ikke annet enn å si jada til mitt valpeblikk :)

Så i morgen gjelder det. Slapp i allefall å grue meg i flere uker.

Send med en varm tanke i morgen tidlig da jenter :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann,

Vil bare ønske deg masse lykke til imorgen:-) Tok selv lap for 4 veker siden. Kvidde meg veldig, men det gjekk veldig bra.

Hold oss oppdatert på hvordan det går da:-)

Skrevet

Skal tenke på deg! Masse lykke til da!

Skrevet

Lykke til i morgen! Skal tenke på deg. Skal selv inn til lap i november.

Skrevet

Skal tenke på deg! Skal selv til utredning snart - glegruer meg jeg også....

Lykke til - håper du får noen svar!!

Skrevet

Takk for alle varme tanker :)

Skrevet

Nå er du vel på plass på op.bordet,håper alt går fint og at du ikke får så vondt etterpå:-)

Du må fortelle åssen det gikk når du er iform til å skrive om det! Er søkt inn til lap. selv,så er veldig nyskjerrig! Hvilket sykehus har du vært på?

*Gode ønsker sendes*

*klem*

Skrevet

Hei hei

Da er jeg vel hjemme igjen, en del mer mørbanket enn når jeg dro :)

De hadde litt problemer med å komme inn, så de måtte streve litt, så er nok derfor jeg er litt ekstra mør. Det var ikke mye å finne der inn fikk jeg beskjed om. Leste ut av epikrisen min at det var en liten cyste på den ene eggtokken, men jeg tror ikke det er så uvanlig, spesialt ikke siden jeg har EL rundt disse dager. Hun sa jeg fikk vente 6-8 uker før jeg tok kontakt igjen med gyn. For kanskje det skjedde noe i mellom tiden. Det er vel kjent at "høytrykkspyling" kan hjelpe litt :)

Har funnet ut at hvis dette er følelsen man får i magen etter keisersnitt, tror jeg nok jeg foretrekker en vaginal fødsel :)

Jeg var på Sykehuset i Vestfold, avd Sandefjord. Og søstrene og legene der var kjempekoselig. Bra opplevelse. Så noen andre jenter der i dag også da, så er litt spent på om noen av de er her inne????

Klem Ane

Skrevet

Fikk du ikke snakke med legen etterpå? Trodde svaret kom med en gang?? Hvorfor hadde de problemer med å komme inn??

Skrevet

Godt at du er tilbake i høvelig god stand da!:-) Tror folk har litt forskjellig opplevelse av lap.,ut ifra det jeg har lest,men gjengs er vel at det er overkommelig,men ikke frister til gjentakelse....

Selv skal jeg på Ullevål,så det var ikke meg du så der iallfall:-) Venter enda på time.

Har du da fått de svarene du trenger? Hva blir neste skritt for deg dersom det ikke skjer noe på naturmåten i nær fremtid?

*god bedrings klem*

Skrevet

Mizz-Lene:

Joda jeg fikk snakke med legen etterpå, hun sa at de ikke fant mye der inne, noen små cyster bare, men at det ikke var noe farlig. Hun sa ikke noe om hvorfor det var vanskelig å komme inn der, muligens fordi jeg er litt overvektig, eller kanskje fordi tarmene var litt fulle? Jeg vet ikke.

Elli-karamelli:

Det er som du sier overkommelig, men det frister ikke til gjentagelse :)

Da ahr vi svaret på sædprøven, på alle min blodprøver og på denne lap. Så da vet jeg ikke hva gyn øsnker å gjøre videre. Jeg har ikke fått pergo ennå, så vet ikke om det er neste skritt eler om han velger å sette meg på venteliste for IVF. Så langt i prosessen er ikke tankevirksomheten min kommet ennå heller :) Skulle jo opprinnelig inn til lap først om 14 dager. Men som gyn på sykehuset sa, så skal jeg ikke ta kontakt med sin private gyn før det har fått 6-8 uker, i tilfelle naturen har ordnet opp selv i mellomtiden. Så da håper jeg på at gårsdagens "høytrykksspyling" har hjulpet oss på rett vei.

Ønsker deg og dere andre som ha lap lykke til. Det er ikke så ille, syns jeg da. Gruer meg ikke heller og med sås snille peleier og leger var alt bare velferd :)

Klem ane

Skrevet

Hei Ane!

Godt å høre at lap er overstått. Og resultatet ble vell ikke så ille??? Håepr virkelig naturen ordner opp for deg nå. Hadde vært moro :o) Ingen glade nyheter her ennå... Tar jammen tid ja... Lykke til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...