Gå til innhold

Tissing om natten?


lbhu

Anbefalte innlegg

Hvordan er det med dere? Selv er jeg bare 4+3, men må så sinnsykt tisse om nettene. Natt til søndag var jeg oppe to ganger, i går en gang, men i natt klarte jeg å holde meg. Synes det er så rart at kroppen begynner å være gravid så tidlig!

 

Når det er sagt, så drikker jeg nok mer enn tidligere og, så det vil selvsagt virke inn.. Likevel..

 

Gleder meg til å lære mer om urineringsmønsteret deres:-)

 

He,he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 6+1 og er oppe minst 2 ganger om natten. Andre symptomer er oppblåst mage. Ser ut som jeg er 3 mnd. allerede. Fortsett å drikk, men et tips kan være å unngå for mye drikking om kvelden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fyker også opp et par ganger hver natt... slitsomt! Må drikke litt på kveldene pga kvalmen. Er 5+3, men også skikkelig oppblåst - håper det gir seg snart, ellers må jeg kjøpe videre bukser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt i begynnelsen måtte jeg opp flere ganger hver natt. Nå har det heldigvis roet seg, er 7+4 i dag. :)

 

Har lest at man tisser mer fordi kroppen renses litt ekstra i begynnelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede sluttet og tisse om natten. Er 4+4 idag (tror jeg). Tisset om natta, uka før IKM. Snodig. Kanskje jeg er så sunn at jeg ikke trenger rensing??? Ehhh,... nei det er det IKKE. Jobber med fast food og snop! Men mulig at jeg drikker for lite!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 11+4 og er oppe 1-3 ganger om natten for å tisse... Er jo også veldig tørst og drikker mye, så det er jo på en måte en vond sirkel.

Vet av erfaring at det er leeenge til dette går over, og så er det jo like greit å venne seg til å våkne et par ganger om natten? Tenker på amming osv... He he ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...