Gå til innhold

Min drøm i natt...hjelp

Anbefalte innlegg

jeg drømte at jeg kom på ultralyd for å sjekke at alt var ok med spiren. men så ble legen så storøyd da han så på skjermen sin. her må du se sa han, så skal jeg telle noe for deg...1 - 2 - 3 stykker sa han...HJÆLP.

har ikke vært sanndrømt før nei hehe

drømmer dere mye nå?

jeg drømmerså mye rart for tiden, og våkner av drømmene mine, rene marerittene. har okser etter meg og at jeg er å henter unger som blir misshandlet og skal redde hunder. hehe. har vist blitt veldig hjelpsom under svangerskapet...iallefall om natta hehe. sikkert for å ta igjen alt jeg IKKE gjør om dagen for tiden :-/

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6458862-min-dr%C3%B8m-i-natthjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg drømmer masse, og så møter jeg gamle flammer i drømmene mine hele tiden, ikke noe seksuelt, men de er med meg rundt på eventyr. Rent flau når jeg våkner og kjæresten lurer på hva jeg har drømt for no rart.

Jeg drømmer om tvillinger!!! Så jeg gleder meg til Ul og få se hvor mange som befinner seg på skjermen der... det holder med èn i første omgang, men flere skal også være velkommen. heh...

Har vært sanndrømt før.. men om jeg er det nå, ja det gjenstår å se.. ;)

uff da...får opp at det kanskje ikke er 3 da.Men men.

Jeg drømmer så utrolig mye rart om netten..utrolig hva en drømmer.Drømte faktisk at en elg bitt meg i leggen...våknet og skulle på do kl2.14 i natt og hadde så vondt i foten..var jo helt rød til og med.Merkelige greier.

Men har hørt at når en er gravid så drømmer man mye mere enn får.

Annonse

hei Aurora!

hva mente du med " uff da...får opp at det kanskje ikke er 3 da.Men men."

smugtitter du i noe? ;-)

da var sikkert foten rød fordi du hadde sparket elgen hehe. Det egentlig litt morsomtat man drømmer slik og så husker man mer iallefall jeg, men kansje fordi vi våkner å må på do hele tiden :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...