ScaryMama Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Jeg har vært ganske dårlig i natt, kastet opp en del. I dag har jeg ikke kastet opp, men jeg er forsatt litt dårlig i magen merker jeg. Babyen har vært mer urolig enn det han pleier å være. Burde jeg ringe til sykehuset? Eller er det helt ufarlig å for babyen at jeg er dårlig?
lykkeblomma Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Tror nok det går bra, men hvor mange uker er du på vei?
lillebollemor74 Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Tror ikke det skal være farlig, så lenge du passer på å få i deg nok væske og næring. Men kan jo være greit å ringe føden for sikkerhets skyld.
ScaryMama Skrevet 26. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2006 Jeg er 36+0 i dag. Det kan ikke være tegn på noe eller?
lillebollemor74 Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Tror du ville hatt litt smerter / rier også da. Men det er jo veldig forskjellig fra person til person. Hvis du er veldig engstelig, er det ikke noe problem å få komme inn på føden slik at de får sjekket deg. Det er jo du som kjenner best på kroppen din hvordan du har det. Kanskje du bare skal ringe ned og si at du vil inn til en liten sjekk?
MammatilE&E+2MA+julibaby? Skrevet 26. september 2006 #6 Skrevet 26. september 2006 hei jeg har slitt med to sterke forkjølelser på en mnd nå. hostet masse og kastet opp mye slim. Var hos fødselslege for sjekk, og han så at babyen er godt beskyttet mot virus og andre infeksjoner vi har. Det er bare utrolig slitsomt og være syk. Så omdu ikke veldig bekymret så ta det med ro og bli fort frisk igjen. Jeg er 38+1 god bedring
ScaryMama Skrevet 26. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 26. september 2006 Tusen takk for svar dere! Da bare tar jeg det med ro, så går det vel over av seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå