Gå til innhold

Trenger hjelp! Ang. blødning


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har fått litt panikk nå. Igår kveld da jeg var på do var det en liten rosa flekk i trusen - mindre enn en 50 øring... var også litt på papiret etterpå, men veldig lite. så har jeg ikke sett mer til det før nå. nå skjedde det igjen, omtrent samme mengden. kanskje litt mer. vet at det ikke er mye, men blir bekymret like vel... har ikke vondt, bare vanlige mensmurringer og stikking i siden. det har jeg kjent hele tiden. er bare 5+6, så er ikke så langt på vei. Noen andre som har opplevd dette? har vært litt ekstra kvalm i dag og... Huff. håper det går bra. skal til legen i morgen kl 9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Anonym!

 

Jeg er desverre ingen ekspert, men siden du så sårt ville ha svar har jeg da noe: Når blodet er så lite og så lyserødt, så tror jeg ikke det nødvendigvis trenger å være noe alvorlig. Selv hadde jeg en SA ca uke 5 og da kom det masse rødt blod, helt motsatt fra det du har. Har lest at man lettere får småblødninger i skjeden når man er gravid, kanskje kan det være pga. sex?

 

Det at du er kvalm kan være et godt tegn og for dersom du mister så vil ofte symptomene forsvinne.

 

Sikkert greit å få gå til lege i morgen, håper alt står veldig bra til med deg!

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke uvanlig å blø i starten av svangerskapet...... Kommer det mye og det er i tillegg vondt, ville jeg kontaktet lege......

Se det ann, gir det seg ikke, ring legen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...