Gå til innhold

Juhujenta - positiv eller negativ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære Lone.

Jeg kom hjem nå. Har lest i den andre tråden. Dette var jo veldig muffins. Skal prøve å føle noe her... Først positiv også negativ. Kan du prøve å beskrive litt mer nøyaktig om den positive streken? Jeg har testa med de billigstrimlene fra nettet før. Kom det 2 streker opp ved siden av hverandre???

Klem

Hei Juhujenta

Takk for at du tar deg tid! - Jo de to strekene kom opp ved siden av hverandre og to cm lenger til venstre kom nok en strek, men den skal ikke regnes med, vet jeg. Jeg tissa jo på den testen som ble positiv, den var ikke i noen kopp. Jeg traff ikke hele tiden, så den første streken tok litt lenger tid, men resultatet på strek nr 2 kom etter ca 2 1/2 min. Svarstreken (resultatstreken) er rosa, men lys. Den vises enda. Den andre testen, som var en stav, tok jeg etter frokost. Da presset jeg ut noen dråper i en kopp og fikk negativ. Ikke en svak strek engang. Min ikm er tidligst i mårra. På forhånd takk for at du bruker så mye tid på fremmede med babysjuke! :0)

Annonse

Hei igjen Lone.

Kom hjem igjen nå. Vært mye i dag. Bare hyggelig å ta meg tid til dere.

Jeg får en følelse av at du kan være gravid nå ja. At du har litt lite HCG i urinen enda, men at det den vil stige yttligere om noen dager.

Anbefaler deg med å teste med CB. Jeg stoler ikke helt på billigstrimlene. Siden du har fått opp 2 streker så skal det tyde på at du er gravid og jeg føler det på meg. Men, husk dette er noe jeg føler og kan ta feil. Men jeg heller mer på at du er som sagt Gravid.

Spør meg selv, hvordan kan en test slå positiv ut om man ikke er gravid. Det bør ikke skje. At man tester negativt først også positivt skjer ofte fordi noen produserer HCG seinere eller at EL har vært litt seinere/ blitt befrukta litt lenger uti syklusen om du skjønner hva jeg mener.

Nå er jeg kjempe spent her på dine vegne og håper virkelig at jeg føler riktig på dine vegne.

Jeg trur nemlig du er gravid.

Krysser alt av fingrene.

PS...Har du tatt flere tester nå?

Klem

Har ikke tatt flere tester i kveld nei. Venter til i mårra tidlig. Hvis jeg får en positiv billig-stav da, kjøper jeg en cb. hvis ikke venter jeg til jeg evt får tante rød eller har brukt opp de 8 testene jeg har igjen. Ikke artig å "renne ned" apoteket for å kjøpe tester heller *ler*

Håper du har rett.

Tenker mange er tilbake på bim nå, etter at Grey's er ferdig. Virker som om mange ser det?! Du også? jeg har kun sett halvannen episode.

Men du har fått en positiv test i dag tidlig kjære deg. Og jeg føler på meg at du er gravid.

Men da bør også testen vises positiv i morgen tidlig om du er gravid og jeg føler det altså. Men ikke bli sint om jeg tar feil da. Hehe.

Tenker masse på deg skal du vite.

Klem klem

Skulle gjerne sendt deg bilde av testen, så du får se selv. Den har ikke forandret seg. Vet ikke hvorfor jeg er redd den skal være negativ i morgen. Sikkert fordi strimmelen var positiv i morges og staven var negativ. Hvis staven er negativ i morgen så skal jeg aldri kjøpe billigtester igjen.

Hvilke tester bruker du da? Bare cb eller? De er jo helt sikkert de tryggeste, men også de dyreste! Da jeg fikk posen med tester fra Danmark fikk jeg 12 gr.strimler, 5gr.staver og 7 elstrimler i posten for 212,-kr

Men det hjelper jo lite om resultatet er ugyldig. jaja, skal ikke mase deg ihjel med mine tanker. Du har fått deg 100% stilling her inne ser jeg. Sikkert mange som er takknemlig for at du svarer dem. Men selvfølgelig kan man ikke bli sur om du tar feil. Nei det blir ihvertfall ikke jeg. Hvor lenge har du prøvd Juhu?

Jeg kommer til å klø meg i hjel i hodet om du tester negativt i morgen altså. Da skjønner jeg ingenting. Jeg føler og vil at du er gravid.

Ikke rart du er forvirra når den ene viser positivt og den andre negativt.

Men du har ikke fått mensen enda og flere har testet positivt flere dager etter IKM.

Jeg har bestemt meg for å bare bruke CB. Stoler mest på de jeg, men synd de skal være så dyre ja. Kunne virkelig ønske at jeg så bilde av denne testen din ja.

Jeg regner dette som min første pp. For jeg fikk min første mens (spotta 1 dag) den 30 august.

Kos kos

1PP ja! Jeg er kun i min 2PP selv. Noen er heldige og treffer på første forsøk, men alle er ikke i den situasjonen. Fikk du satt navnet ditt i resultatlista? Jeg så du hadde kopiert den, men du hadde glemt å føye på navnet ditt :0) -Ikke så rart kanskje, du blir jo sliten av all denne "masinga". Har du noen symptomer da? Bortsett fra at du er sliten? :0)

Oiiii..Ups. Glemte jeg å tilføye navnet mitt ja. Ja, jeg er sliten.

Kan du sette på navnet for meg på VENTER? Så jeg ikke gjør feil igjen. Hadde vært snilt.

Jeg har vært litt småkvalm nå i kveld, litt mensmurrriner i dag. Jeg føler jeg får mensen en av dagene nå. Har blitt fort gravid før, så den flaksen trur jeg ikke at jeg får igjen nå så fort.

Men som jeg tenker: Da er det bare å prøve igjen neste pp. Vips så er spiren der for oss alle.

Annonse

Jeg skal føye deg på vente-lista jeg! No promlemos!

Så du er kvalm? Jeg var kvalm i går og forrigårs, og nå har jeg murringer i underlivet. Kan jo være TR, men vi håper det er spira som banker på, ikke sant! He he :0)

Så godt å høre at du er positiv til å vente litt. Mange er utålmodige, og det er jo forståelig nok - for de som virkelig har bestemt seg og slutta med preventiver. Man håper og tror det skal klaffe med en gang. Selv klaffet det ikke i min første lange ventetid før vi kom til utredning. Da slappet jeg av, og bom så satt den!

Vel, nå skal jeg sette deg på venting før jeg glemmer det. Jeg er distre' ser du. Må skrive opp alt. Kjekt med den dagboka her inne. hadde ikke husket noe uten den. Korttidsminnet mitt er svært dårlig. Noe som kommer av medisin jeg bruker for en kronisk sykdom jeg har.

Ok. Nå skal jeg føre deg på lista! :0)

klem :0)

Glimrende=) Tusen takk snuppa:=) Kjempe snilt=)

Tenk om vi begge kunne gått over på 1.trimester sammen a. Hadde vært så koslig. Ja vi alle har jo så lyst at vi blir gravide med en gang. Tenk om det kunne vært slik. Men desverre er det noen som bruker lang tid. Jeg trur at det kan hjelpe å slappe av litt. Prøve å ikke tenke for mye på det og stresse. Selv om det ikke er lett.

Når sånn ca står du opp å tester i morgen? Kommer ikke til å få sove jeg nå, for jeg er så spent på dine vegene.

Klemz

Jeg har fri i morgen, men ungene er oppe ved halvnitida ihvertfall. Da kommer Maja (som hun heter) og vekker meg. Legger seg gjerne under dyna mi og kooooser med mamma. Men hun blir snart utålmodig og vil opp. Så vekker hun broren på naborommet. De setter seg oppi senga hans under dyna og koser seg med Noddy eller Mummi. Etter en stund blir mor så tissetrengt at hun må stå opp...Ja er man først våken, så må man på do.

jeg tenker at det skjer mellom ni og ti. Blir testen positiv så må jeg opp og dele den med dere med en gang. Hvis ikke...så depper jeg og gleder meg over andre som tester positivt i mårra. For det er det sikkert mange som gjør! Det er visst veldig mange som har IKM 27.9 nemlig.

Vi får se. Lover å holde deg oppdatert iløpet av formiddagen ihvertfall! :0)

Når skal du teste da??

Næmmen så søtt. Disse små er jo så søte da.

Du aner ikke hvor spent jeg er med deg nå altså. Håper du tester fort og sier fra hvordan dette går. Jo jo jo, jeg føler sånn at du er gravid. Eller så kødder testen med deg. Det kan ikke være mulig.

PS...Om den i såfall blir negativ, så skjønner jeg og vi at du blir lei deg og det er lov. Men jeg er her for deg skal du vite.

Jeg har veldig lyst å ta en test i morgen tidlig for å se. Men vet at den kommer til å bli negativ alikevel. Har 2 CB tester. Tenkte å vente til fredag om ikke mensen har kommet.

Ang følsomhet for de forskjellige testene så har "ripah" funnet ut at strimlene er mer følsomme enn stavene og cb! Puh! Kanskje derfor strimmelen var positiv og staven negativ imorges??!!

Nå får jeg sove i kveld ihvertfall. -Må ut og røyke jeg nå. Dette tar på.

Jeg skjønner at du vil spare cb'en dine ja. De er dyre og trenger mer tid for å være sikre, etter hva jeg har forstått.

Sååå koselig jente du Juhujenta! føler sånn at du virkelig bryr deg! Jeg krysser også fingre for at du lykkes. ville vært kjempekos å følges inn på 1.trim!! :0)

Tusen takk for varmende ord fra deg. Ja jeg er ei jente som liker å vise omtanke og bryr meg om andre. Værste jeg vet er at andre har det vondt.

Der har vi det Lone, stavene trenger litt mer HCG og derfor testa du nok negativt på den. Men jeg trudde den vanlige CB var den mest følsomme jeg. Lurer på hvorfor strimlene er så billig da.

Skjønner at dette tar på nå. Det gjør det for meg også. Kommer til å drømme om deg og testen i natt jeg nå.

Mange gode klemmer til deg.

PS...Tenk på meg når du tester i morgen da. Hehe.

Det skal jeg! Men nå må jeg legge meg.:0( Sambo har lagt seg og vi har nesten ikke prata i kveld. Han har sittet i tlf og jeg har vært her. :0) har vært kjempekoselig! Takk for en kjempekoselig kveld! Vi prates i mårra!

nattaklem fra

Ja legge deg nå og prøv å få en god natt søvn. Så skal du se at du er jammen meg gravid ja.

Kos deg med din kjære samboer.

Takker for en kjempe koslig kveld også. Så prates vi i morgen.

Krysser fingrene for deg=)

Nattaklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...