Gå til innhold

En liten oppdatering fra meg :-)

Anbefalte innlegg

Som mange av dere allerede vet ble jeg gravid ved 2 icsi/tesa ved Ciconia i Danmark. I dag har jeg vært på tidlig ultralyd. De kunne desverre ikke se/høre noe hjerteslag, men det var allikevel tidlig så det var ikke noe galt allikevel da de kunne seg livmor med fostervann. Var tydelig et begynnende svangerskap der.

Har også hatt bra stigning på hcg prøvene mine så nå tør jeg virkelig å slippe jubelen løs. Gjenstår å se om det er 1 eller 2 der inne. Skal tilbake til ny sjekk om ca 2 uker og da kan de sikkert se. Er utrolig spent.

På dag 13 etter innsetting hadde jeg hcg på 194, 6 dager etter 1700, og 8 dager etter det igjen på 6224.

Noen andre som har tatt hcg verdier som kan dele noen erfaringer??

Uansett dette er siste nytt fra meg og håper alle her inne snart kommer etter med masse positive resultater.

Lykke til alle sammen, det skal bli deres tur også!!!

Klemmer fra lille...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6458448-en-liten-oppdatering-fra-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅHHH nå ble jeg glad...... tror ikke jeg har fått med meg jeg at du er gravid!!

Nå ble jeg så rørt og helt satt ut jeg hehe.. gratulerer så mye!!!!!!!!!!!!!!!!

Skal jo selv i gang i danmark nå, skal starte spraye på fredag så er kjempespent og vi gleder oss veldig..

Lykke til videre, og jeg krysser alt t.o.m beina for at dette går bra, for det fortjener du Tusseline...

ÅHH SÅ GLAD JEG ER NÅ!!!

GRATULERE så mye!! og for en deilig følelse og ha kommet så langt.

sjekk denne siden for hcg http://www.betabase.info/

VI var på 6uker kontroll igår, ett av eggene hadde utviklet seg og vi så en liten prikk som beveget seg taktfast, legen konstaterte at det var et lite hjerte, hun var veldig fornøyd med å se det så tidlig:-) det er ikke alltid vanlig. så dere får nok se det neste gang. spennende.

klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...