Saga-to gulljenter+en spire Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Har vært på ultralyd i dag. Alt var tipp topp med den lille så nå har roen senket seg og jeg bare nyter alt:) En herlig følelse og se at alt var som det skulle og at alle organer fungerte som det skulle. Fikk masse fine bilder av nurket vårt som er ei lita jente. Ble satt 2 uker tilbake men det spiller ingen rolle så lenge alt er bra med jenta vår. Hun kommer når hun skal likevel;)
myohmy Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 jeg og var på ul i dg og ble satt tilbake. Skal ha nr 3. Min ville ikke vise kjønnet. Er spent og syns det var litt nedtur å bli satt så langt tilbake, men det er no mest fordi at ventetiden blir lengre og jeg er en utålmodig sjel
myohmy Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 ops jeg ble satt tilbake 2 uker skulle det være:)
babyi2010 - fødeklar- Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Flott. Jeg fikk vite at jeg hadde en liten gutt. Ble satt en uke fram, så jeg gikk fra mars til februarbarn, men det viktigste var at alt var bra. Var veldig nervøs jeg også. Men det gikk jo bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå