lise tiller Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 kan du/dere hjelpe meg? jeg er gravid for tredje gang. fikk tvillinger for 6 år siden og lurer på om d kanskje er tvillinger nå også...har ikke hatt noen tegn på at d skal være d og dette svangerskapet er helt annerledes enn d med tvillingene..håper på svar..hvilket kjønn blir d å når ca blir babyen født??har termin 15.mars,skal på ultralyd 13.oktober. jeg er født 24.01.85 og han er født 25.02.86
lise tiller Skrevet 30. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 30. september 2006 dytter på jeg. vil gjerne ha et svar før jeg skal til jordmoren på onsdag;) dytt,dytt;)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 30. september 2006 #3 Skrevet 30. september 2006 Hei lise tiller Så heldig du er med så flotte barn! Blir litt miksede bilder her av en eller annen grunn, men uansett enser jeg bare èn baby...og det likner på ei lita jente;0) Tall og datoer er nok ikke min sterke side, men jeg får opp tallet 3...mulig en dato, men trenger heller ikke bety noe.. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå