Gjest Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Noen flere? Er av og til så øm på området rundt navlen, varer bare en liten stund, så går det over. Kjennes ut som et blåmerke...
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Det ahr jeg også innimellom... Har slått meg til ro med at det bare er huden som strekes og at navelhuden har kommet ut, den har jo alltid ligget innover og ikke fått så mye slitasje.. tror ikke det er noe å være redd for!! :-)
Gjest Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Ja har tenkt litt på om det er navlen som er på vei ut...den er vidåpen nå, så det neste er utover...
lykkeblomma Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Har det slik selv også, spesielt under navlen.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #6 Skrevet 27. september 2006 jeg og har vær øm rundt navelen.. er liksom en sirkel der som er litt stramere en resten.. har fått et lite strekkmerke med piercing arret ;-( ikke større en en og en halv cm.. men kan fort bli mer ( Linda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå