Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Har hørt at om man synger den samme sangen vil babyen kjenne den igjen når den blir født og bli rolig av det, og at hvis man hører på musikk og danser får barnet god rytme.. Må si jeg ikke har vært så flink altså.. Men synger litt og da kjenner jeg at han roer seg i magen. Moro!!
lillebollemor74 Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Jeg har ikke vært så flink, men har en søster som sang en vuggesang til magen før hun la seg om kvelden. Når babyen ble født, ble den helt rolig når hun sang den sangen. Koselig!
lykkeblomma Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Ja Her synger mamma og pappa godnattasang hver kvald. Pappan med munnen mot magen. Veldig koselig.
Grigri m/3 gutter Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Jeg har ikke vært flink til å synge, ei heller å spille piano som planen var, men jeg har kjøpt en fluffy katt med spilledåse i magen som jeg drar i snora til og legger på magen nesten hver kveld i senga. Han sparker da, og jeg tror det er en reaksjon på musikken, selv om det så klart kan være tilfeldig. Han rører jo ofte på seg når jeg ligger uansett Spent på å se om det blir noen tydelig reaksjon på katten etter at han er født!
supra-Embla kom 12.12 Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Her synger pappan til magen nesten hver kveld, den samme sangen. Stort og svart m Dum Dum Boys, kos å merke at hun blir roligere av den
tre@sko�fikk jente 1 dag over� Skrevet 26. september 2006 #6 Skrevet 26. september 2006 Prøver å spille litt piano til babyen, blir ikke hver dag, men litt får den høre hvertfall. Ellers synger pappa'n "da lykke liten kom til verden" til magen hver kveld. Men det roer ikke akkurat ned mini, snarere tvert i mot den blir helt spinnvill
Elimie :-) Skrevet 26. september 2006 #7 Skrevet 26. september 2006 Høres veldig koselig ut ja, men jeg og samboer har aldri gjort det, rett og slett fordi vi synes at det føles unaturlig å synge til en mage. Den biten tar vi etter at babyen er kommet til verden
lykkeliten født-23.10 Skrevet 26. september 2006 #8 Skrevet 26. september 2006 Her er d storebror på 6 år som syner "so ro lille mann.." nesten hver kveld. D synes han er kjempekjekt og så sår han ta del litt da..
anntin Skrevet 26. september 2006 #9 Skrevet 26. september 2006 Her er det nesten på grensen til overdose... Jeg synger i kor og er i tillegg freelans solist. Har vært endel oppdrag i det siste... For en mnd siden var jeg og kula avgårde og sang for Kronprinsparet... Slike oppdrag krever selvfølgelig endel øving, så det blir mye synging her, ja.
adelia*termin 18/10* Skrevet 26. september 2006 #10 Skrevet 26. september 2006 skal ikke skryte på meg det nei, jeg prater litt til han da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå