Gå til innhold

Oktober: er det mensmurringer jeg har eller rier? hjelp noen


kula 291011

Anbefalte innlegg

det begynner midt på magen å går bak i ryggen, men ikke så langt som midt på ryggen..

det bygger seg liksom opp så går det sakte nedover, det gjør skikkelig vondt,

å så har jeg den berømte drite trangen som alle snakker om, var på do minst ti ganger i går....

det varer ett halvt minutt, så tar det ca to min så kommer neste, det kommer ca tre stk etterhverandre, noen ganger fire å fem, så tar det ca tjue min før neste serie kommer..

ikke noe tegn til slimpropp eller vannavgang, magen blir hard. det hele roer seg om jeg går å legger meg.. noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørers ut som rier... men fødselen er ikke i gang før riene er regelmessige (opp til 60 seconder, hver 15-20 minuter). Så spennende!! Jeg hadde det samme symptomer for et par timer før riene blir regelmessige med min første :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig spennende :). det er lett å si, men prøve å slappe av litt. Hvis fødselen er i gang så trenger du energien (særlig om du har hvært voken fra 4 tiden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ringe fødeavdelingen og høre hva de mener :-)

Jeg har også termin 8.10 og har hatt noen 'modningstak' allerede. Dvs. jeg har våknet på natta av mensmurringer og skikkelig vondt i korsryggen. Det eneste som har hjulpet har vært å gå rundt i stua eller å sitte på en stol- å ligge var kjempevondt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sovet litt også da, hadde ikke smerter i natt, bare i går fra kl fire til sånn elleve på kvelden, så ett par stk i dag i tolv tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...