Gå til innhold

Oktober: Mensenmurring


KA76

Anbefalte innlegg

Har en mensenaktig murring om dagen. Gjør ikke direkte vondt, men kjennes akkurat som det kjennes ut før man får mensen. Har noen kjent dette? Kan man da håpe på at det ikke er så lenge igjen? Har egentlig 19 dager til termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt intense menssmerter et par dager jeg nå, men i dag er det helt rolig igjen. Blir litt smågal av dette jeg, ved hver minste lille ting tenker jeg...kanskje han kommer litt før:)

Legen min sa på forrige kontroll,pluss heller på 14 dager du,enn å trekke fra 14 dager, så blir du ikke så lei og deprimert om det ikke skjer noe. Er nok noe i det. Vi får bare holde ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike mensmurringer har jeg hatt i et par uker nå, så det kan vare en stund, ja.... Av og til kommer de i tak der jeg tror det kan være mer på gang, men så dabber de av... Hvis det blir for ubehagelige, tar jeg en

paracet og da blir det bedre. Det blir det ikke hvis det er skikkelige saker!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også hatt mensmurring noen uker nå, spesielt om nettene! Er 36+3 nå så det kan enda gå lang tid til fødsel, men hodet var festa og låg langt ned i bekken så jm mente at dette var fødselsforberedende rier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt mensmurringer ett par uker jeg også, fra eller til. Noen dager sterkere enn andre. Jeg er 38+3 , men har ikke blitt sjekket for modning enda.

 

uff det er så slitsomt dette her. Sist gikk jeg med murringer en uke før fødsel og da gikk vannet og 6 timer senere var han født. ( ble strippet 6 dager før)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...