Gå til innhold

Teite Trygdekontor...

Anbefalte innlegg

Aaaaarg... Ja, jeg måtte jo bli irritert da... Måtte jo tinge for å høre om arb giver måtte sende bekreftelse på at ting er tilrettelagt for meg (Er 60% sykemeldt)

Hun første dama jeg snakka med sa jeg ikke trengte å sende noe, men jeg merka at hun var litt rar og plutselig bare la hun på...!!!! Eh... javel ja... Snakka med ei annen ei, og joda, arb giver måtte skrive en plan for hva de hadde gjort for å tilrettelegge for meg.. Så jeg sa at jeg er sykemeldt bl.a p.g.a bekkenløsning og jeg lurte på om de skulle bekrefte at det er mange trapper jeg må gå i der, og ja da måtte de skrive sånne ting....

Må vel si jeg spurte på fleip for jeg syns det blir for dumt, men ja ja.....

Får bare gjøre det da... (Men tenk om jeg hadde hørt på hun første, hadde vel endt opp med å ikke få sykepenger da... )

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6457467-teite-trygdekontor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt mine kampa med trygdekontoret før æ havna på attføring... en gang nækta de mæ rehabiliteringspæng førr at de ikke skjønt ka lægen ha skreve... de e så håplaus at det halve kunne vær nok...

Grunnen tel at æ e på attføring nu e at æ har slete så mye med hauverk... hadd ondt i haue kvær dag i over ett år... så spørs smartingen om æ har prøvd å masser mæ sjøl på sian a halsn... Hallo... 20 tima hos fysioterapeut og 20 tima hos kiropraktor har ikke hjulpe men litt sjøl massasje orna alt...

Å æ får fnatt når æ ser den mannen... han e heilt elendi i jobben sin... har hørt mange historia om han i ettertid...

Så bærre vær forberedt på at alt går galt når du reng trygdekontoeret...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...