Gå til innhold

Jeg har også tatt ut egg i dag:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig er egguttaket over! Det gikk fint, men var vondere enn sist... Heldigvis varer det ikke så lenge, så det var jo bare å bite tennene sammen og prøve å puste. Kanskje jeg har gangsperre i lårene og i rumpa i morgen etter å ha vært anspent;-)

De fikk ut 16 egg og det er jeg strålende fornøyd med! Fikk ut 21 sist, men det er vel i overkant av hva de ønsker, så 16 var perfekt. Var vel ikke overstimulert da (forrige gang), men hadde en del vondt i magen første uka etterpå og var generelt ganske slått ut.

Sædkvaliteten i dag var som sist. Litt nedsatt. Men de trodde de bare kommer til å gjøre vanlig IVF på alle eggene denne gangen. Sist tok de noen til ICSI og resten til IVF. Begge deler ble befruktet.

Resten av dagen kommer stort sett til å tilbringes på sofan:-)

Er kjempespent på telefonsamtalen i morgen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Disse dagenen er så spenneden! Husker så godt selv også.

T.o.m. den mest spennede trilleren man kan tenke seg, blir bare barnemat i forhold til hvordan det er å gå å vente på den tlf.samtalen som kommer...

Jeg ønsker dere masse lykke til! Skal krysse fingre og tær for dere jeg :o)

Skrevet

Så spennende!! Blir gøy og høre hvor mange som er befruktet :-)

Ønsker deg lykke til :-)

Skrevet

Gratulere så langt - kos deg på sofaen:-)

Klem

Skrevet

Guri meg 16 egg var jo kjempe bra da!!!! Gratulerer sååå mye!! Du er vel spent på morgendagen du også... Jeg er er er å spent at jeg nesten går ut av mitt gode skinn, men vi må jo få noen befruktede egg... Ikke sant?

Skrevet

Tusen takk alle sammen!!!

Minni'79: Ja, vi får krysse det vi kan for at det skal være mange befrukta egg i morgen. Som sagt fikk de ut 21 egg sist, men til slutt var det bare ett som var bra nok til å settes inn. Så jeg tenker mye på at det ikke er kvantitet som teller... Vi får holde hverandre oppdatert i morgen:-)

Skrevet

Supert da, høres ut som dette gir gode resultater!!! Som du sier, kvaliteten som teller. Skal du vente til dag 5 med tilbakesetting? Har veldig tro på det.

Her hos meg var det spraystart i dag, endelig skjer det noe ;-)

Skrevet

Heia Benta.

Så koselig med svar fra deg:-)

Dag 5 er på søndag og da har de jo ikke tilbakesetting på UNN... Og de setter bare tilbake på dag 3 og på dag 5. Så da blir det på fredag da (forhåpentligvis...). Det viktigste er jo at det er minst ett egg som er av topp kvalitet, men håper veldig på å få noen på frys.

Så spennende med spraystart for deg! Jeg skal følge med deg underveis:-) Har store planer om å begrense tiden her på bim de neste ukene, men det spørs om jeg klarer...

Godklem fra

Skrevet

Er så spent på hvor mange av eggene dine som ble befrukta??!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...