Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Det stikker bakover.... Er ganske så ubehagelig. Noen grunn til dette? Å kan man gjøre noe for at det ikke skal stikke? Er plagsomt når jeg sitter på jobb og må krøke meg sammen for hver gang.....
SpongeBob Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Er vel bare muskler og leddbånd rundt livmoren som strekker seg - eneste som hjelper er å slappe av. Håper det går over snart, det pleier å komme i perioder her i alle fall, så er det rolig en stund.
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 26. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2006 Slappe av ja... =) Det hadde vært noe det! Vil så gjerne dra hjem å slappe av. Ja, det går nok over av seg selv... merker bare at folk ser på meg når jeg får DET rare uttrykket i ansiktet og krøker meg sammen.. hehe...
SpongeBob Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Så lenge du ikke stønner høyt og melodramatisk og heller ut litt vann på gulvet - _det_ hadde vel skremt dem:) Håper det går over snart - veldig ubehagelig!
findus Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Uff og nei. har ikke hatt det der på en stund, men hadde det tidligere, særlig når jeg reiste meg opp. Jeg syntes faktisk det hjalp å gå littegrann rundt på gulvet når det satte i gang, så ulogisk det enn måtte høres ut. Funka liksom å "myke opp" litt, tror jeg? Men det er jo ikke sikkert at vi to er skrudd sammen på samme måte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå