Jente`06+gutt `11<3 Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Hei! Puh, endelig på nett igjen etter altfor mange dager uten pc... Selvsagt har det skjedd noe og, som jeg lurer veldig på om andre har opplevd?! Har termin imorgen, som dere ser, og hadde svake rier lørdag som varte 2 - 3 timer. Så gikk de bare over. Søndag hadde jeg sterkere smerter som varte 1,5 timer...og så bare forsvant de igjen.. (grr..) I går var det ingenting...Bare vanlige kjipe murringer. Nå lurer jeg på om flere har opplevd dette, og er det et tegn på en slags åpningsfase`?? Håper at det kommer mere rier i dag, som ikke slutter før snuppa er ute! Er det virkelig mulig at det var rier siden de gikk over, og jeg ikke hadde de i går?? Mange spørsmål! Håper noen er så søte å dele sine meninger med meg!
Billy 2 Foedeklar Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Med førstemann hadde jeg rier 4 timer en dag som stoppet med ca 10 min mellom hver, dagen etter startet de og ble regelmessige utover kvelden, morgenen etter hadde jeg gutten i armene, tror det er individuelt hvor mange ganger det kan starte og stoppe men det høres ikke ut som du har lenge igjenn !! Lykke til !!
Jente`06+gutt `11<3 Skrevet 26. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2006 Å! Så godt å høre!!! Jeg håper virkelig de snart kommer igjen! Blir jo gal av å sitte her å kjenne etter hele tiden! Tusen takk for svar! Lykke til til deg og!
jannemor..venter Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Med første mann begynte jeg også tidlig med rier, såkalte "mase-rier" 4 dager før gutten endelig kom, men min gav seg egentlig aldri..fikk ikke pauser, ingen søvn og ingen mat lyst på disse dagene..veeeldig vondt og slitsomt, kroppen var heelt utslitt da fødselen endelig var i gang. Ble heller ikke tatt seriøst på sykehuset, og sendt hjem gang på gang. Da de målte styrken på riene var de like sterke som ved fødsel, men ingen åpning. Derfor sendte de meg hjem. Nå skal jeg settes i gang dersom jeg merker at de kommer denne gangen også. Hadde en fryktelig tung fødsel som tok lang tid, fordi jeg hadde så lite krefter igjen.. Håper dine bare er et hint om at det er i gang for deg, for nå er det ikke lenge i gjen! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå